Хорор сериалът "Странни неща" помогна на Netflix да се върне към растеж

Хорор сериалът "Странни неща" помогна на Netflix да се върне към растеж

Владимир Владков
528 прочитания

Увеличаването на абонатите на Netflix през второто тримесечие на 2019 г. бе малко под планираното, като абонатната база на поточната услуга в САЩ намаля за първи път от 2011 г. насам. Финансовият доклад на компанията показва, че нещата са се подобрили през третото тримесечие заради ръста на платените абонати на международния пазар.

Netflix посочи че научно-фантастичният филм на ужасите в ретро стил "Странни неща" (Stranger Things) е една от причините за ръста, като над 64 милиона абонирани семейства са гледали третия сезон през първите 4 седмици от пускането на сериите в онлайн платформата. Това е помогнало за увеличаване на броя абонати с над 520 000 нови платени абонати, добавени в САЩ през третото тримесечие на годината, а платените членства в платформата са нараснали с 6,26 милиона.

Поточните видео услуги стават все по-влиятелни платформи. Поточното излъчване бързо си осигури стабилно присъствие на разнообразни медийни пазари като музика, телевизия, филми и дори подкастинг. Днес всеки със смартфон има достъп до безброй часове безплатно и платено поточно видео съдържание. Като се има предвид, че 85 на сто от всички американци на възраст над 18 години притежават смартфон, лесно може да се разбере защо този начин на развлечение става толкова успешен през последните години. Пазарът не само достига до нови потребители, но и става все по-доходоносен. Приходите от поточни музикални услуги в САЩ са достигнали $7,3 милиарда през 2018 г., а абонаментните услуги за "видео по заявка" са донесли около $11,3 милиарда.

Изпреварвайки значително конкуренти като Disney+, HBO Max и Apple+, които също навлязоха на пазара на поточно видео, Netflix може да се похвали с над 158,3 милиона платени абонати, 97,7 милиона от които са международни. Компанията остава непобедена от засилващата се конкуренция, като се очаква новите услуги да ускорят отказа от линейна телевизия, което ще доведе до големи нови възможности за стрийминг платформи.

Infographic: Stranger Things Helps Netflix Exorcise Subscriber Demons | Statista You will find more infographics at Statista

Увеличаването на абонатите на Netflix през второто тримесечие на 2019 г. бе малко под планираното, като абонатната база на поточната услуга в САЩ намаля за първи път от 2011 г. насам. Финансовият доклад на компанията показва, че нещата са се подобрили през третото тримесечие заради ръста на платените абонати на международния пазар.

Netflix посочи че научно-фантастичният филм на ужасите в ретро стил "Странни неща" (Stranger Things) е една от причините за ръста, като над 64 милиона абонирани семейства са гледали третия сезон през първите 4 седмици от пускането на сериите в онлайн платформата. Това е помогнало за увеличаване на броя абонати с над 520 000 нови платени абонати, добавени в САЩ през третото тримесечие на годината, а платените членства в платформата са нараснали с 6,26 милиона.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК