Netflix приключи 2019 г. с много добри резултати, като само за последното тримесечие приходите са скочили с 31% на годишна база, а за цялата 2019 г. приходите са надхвърлили $20 милиарда. Освен това броят на платените абонати извън САЩ са повече от 100 милиона.
Обявявайки своите резултати, компанията наблегна на факта, че подобрява представянето си въпреки пускането на конкуренти като Disney+ и Apple TV+, като това става както в САЩ, така и в света. В момента много медийните компании и технологични гиганти стартират свои поточни услуги в целия свят, измествайки непрекъснато линейната телевизия и фокусирайки се върху задържането на своите абонати.
Главният изпълнителен директор Рийд Хейстингс изключи въвеждането на реклами в Netflix, като добави, че Google, Facebook и Amazon имат и ще продължат да получават най-много от рекламния онлайн бизнес. Според него Netflix има най-добрия бизнес модел.
Netflix потвърди, че в момента тества своя тарифен план само през мобилни телефони в три страни – Индия, Индонезия и Малайзия, а след това ще продължи да я тества и в други страни.
За четвъртото тримесечие Netflix има чиста печалба от $587 милиона, което е лек спад спрямо тази от предишното тримесечие - $665 милиона, но за първото тримесечие на 2020 г. прогнозира над $750 милиона. Глобалната база от платени абонати на поточни услуги е достигнала 167,09 милиона, или с 20% повече от края на 2018 г., а за настоящото първо тримесечие прогнозира 174,09 милиона.
За последното тримесечие на 2019 г. компанията е привлякла 8,8 милиона нови клиенти, малко повече от прогнозираните 7,6 милиона. Постигнати са рекордни нови абонати в регион EMEA, Латинска Америка и Азия-Тихоокеански регион, докато в САЩ и Канада са прибавени само 550 хиляди, от които 420 000 в САЩ.
Netflix отбеляза успеха на поредицата "Вещерът", която дебютира през декември и досега интересът към нея е рекорден за телевизионен сериал, като през първите 4 седмици е гледана от от над 76 милиона домакинства. Освен това общо 73 милиона домакинства в света са гледали кралската драма "Короната". Третият сезон, в който в ролята на британската кралица е Оливия Колмна, е гледана от 21 милиона домакинства.
Netflix приключи 2019 г. с много добри резултати, като само за последното тримесечие приходите са скочили с 31% на годишна база, а за цялата 2019 г. приходите са надхвърлили $20 милиарда. Освен това броят на платените абонати извън САЩ са повече от 100 милиона.
Обявявайки своите резултати, компанията наблегна на факта, че подобрява представянето си въпреки пускането на конкуренти като Disney+ и Apple TV+, като това става както в САЩ, така и в света. В момента много медийните компании и технологични гиганти стартират свои поточни услуги в целия свят, измествайки непрекъснато линейната телевизия и фокусирайки се върху задържането на своите абонати.