AirBnb няма да иска неустойки за отмяна на резервации

AirBnb няма да иска неустойки за отмяна на резервации

Това решение е добро за потребителите, но прехвърля цялата тежест върху домакините, които се канят да заведат дело срещу компанията

278 прочитания

AirBnB обяви, че всеки, който е направил резервации в платформата на или преди 14 март, може да ги анулира без неустойка. Това е чудесна новина за потребителите и най-правилното нещо, което можеше да направи сайта след пандемията COVID-19.

Това обаче означава също така, че домакините ще загубят хиляди долари.

"В отговор на извънредните събития и глобалните проблеми в придвижването на хора, причинени от COVID-19, актуализираме политиката в нашата платформа и ще позволим домакини и гости да отменят резервации без неустойки", казват от AirBnB.

Това определено е смислена стъпка, тъй като ограниченията във въздушния и сухопътния транспорт, наложени заради пандемията от коронавирус, не позволяват на много хора да стигнат дори до градовете, в които имат резервации.

Днес Германия обяви, че до голяма степен затваря границите си. Самолетните пътувания от и за САЩ от почти всички европейски дестинации, както и много вътрешни полети, бяха отменени. Между европейските държави и Китай пътуванията също са преустановени. Държави като Канада и Израел въведоха задължителни карантини за граждани, връщащи се от други държави, което със сигурност ще е удар върху туризма.

По същество AirBnB е между чука и наковалнята, подобно на много други компании, които се опитват да се ориентират в настоящата безпрецедентна глобална ситуация. Предизвикателството е много сериозно и за домакините, които са инвестирали "спестяванията си за живот в реновиране на имотите си", за да приемат гости, а сега се сблъскват със сериозни загуби.

Някои от тези домакини вече се обединиха, за да започнат евентуално дело срещу компанията. Мотивът им е, че по този начин те поемат основната част от разходите по участието на платформата в борбата с COVID-19.

AirBnB са наясно с проблемите и обещават действия за подкрепа на даващите имоти под наем в платформата.

"Ние разбираме, че това ще засегне домакините по целия свят, които са в основата на икономиката, развивана от Airbnb", заявяват от компанията и добавят: "Ще работим през следващите дни и седмици, за да идентифицираме инструменти и инициативи, които да подкрепят нашите домакини през тези много трудни моменти."

AirBnB обяви, че всеки, който е направил резервации в платформата на или преди 14 март, може да ги анулира без неустойка. Това е чудесна новина за потребителите и най-правилното нещо, което можеше да направи сайта след пандемията COVID-19.

Това обаче означава също така, че домакините ще загубят хиляди долари.

Най-новото










Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК