Магазините на А1 приемат клиенти, но с променено работно време и мерки за безопасност

Магазините на А1 приемат клиенти, но с променено работно време и мерки за безопасност

518 прочитания

А1 обяви редица мерки за безопасност и обяви временна промяна в работното време на своите магазини. За защита на служителите в обектите се допускат до трима клиенти едновременно и се обособяват зони за изчакване. Работи се с повишено внимание върху превенцията от заразяване, като се извършва постоянна дезинфекция на контактните повърхности - като перила на стълби, брави, ключове за осветление и др., обявиха още от телекома.

Компанията е предприела и редица мерки за безопасност за служителите извън магазинната мрежа. А1 е забранила командировките извън и вътре в страната, срещите и обученията с повече от 10 човека още от началото на месец март. Вместо физическите срещи, служителите на А1 използват възможностите за дигиталните технологии за конферентни и видео разговори, когато това е възможно. Всички служители, които са се завърнали от чужбина, трябва да преминат към 14-дневен период на карантина. След изтичането на този период те трябва да предоставят медицински документ, че са здрави, за да се върнат към обичайните си работни задължения.

От компанията напомнят на клиентите си да избягват излишните рискове и да се възползват от възможностите на новите технологии, за да помогнат в овладяването на риска от инфекция с коронавирус и сезонната грипна епидемия. Практически всички услуги, които компанията предлага на своите клиенти, могат да бъдат осигурени и онлайн. Сметките могат да бъдат платени лесно и удобно през приложението Моят А1, както и онлайн на А1.bg. Мобилното приложение на Моят А1 позволява на клиентите да управляват всичките си услуги. С него те могат да следят текущото си потребление, да добавят допълнителни пакети, да проверят фактурите си, да плащат сметките си и дори да получават персонални оферти.

Клиентите, които имат нужда от консултация с представител на А1, могат да се свържат и с видео обаждане, което премахва нуждата от физическо посещение в магазин. От 10:00 до 19:00 часа, всеки работен ден, специалисти на А1 са на линия, за да съдействат. При нужда от съдействие с технически проблем, от А1 препоръчват използването на услугата А1 Видео помощник.

Съгласно препоръките на Националния кризисен щаб A1 временно затваря магазините си в търговските центове и моловете. Обектите в Кауфланд ще работят от понеделник до събота до 20:00ч., а в неделя работното им време остава без промяна. Магазините извън търговските обекти ще работят временно от понеделник до петък до 18:30 ч.

А1 обяви редица мерки за безопасност и обяви временна промяна в работното време на своите магазини. За защита на служителите в обектите се допускат до трима клиенти едновременно и се обособяват зони за изчакване. Работи се с повишено внимание върху превенцията от заразяване, като се извършва постоянна дезинфекция на контактните повърхности - като перила на стълби, брави, ключове за осветление и др., обявиха още от телекома.

Компанията е предприела и редица мерки за безопасност за служителите извън магазинната мрежа. А1 е забранила командировките извън и вътре в страната, срещите и обученията с повече от 10 човека още от началото на месец март. Вместо физическите срещи, служителите на А1 използват възможностите за дигиталните технологии за конферентни и видео разговори, когато това е възможно. Всички служители, които са се завърнали от чужбина, трябва да преминат към 14-дневен период на карантина. След изтичането на този период те трябва да предоставят медицински документ, че са здрави, за да се върнат към обичайните си работни задължения.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК