Услуга за взимане на мобилни устройства, които подлежат на ремонт, директно от дома на своите клиенти, стартира Samsung България. Тя е достъпна за всички притежатели на мобилни устройства на компанията в страната и цели да ги улесни във време на препоръчителна физическа дистанция.
За устройства в гаранция взимането, ремонтът и доставката обратно са безплатни, подчертават от Samsung. Клиентите могат да заявят ремонт всеки работен ден от 9:00 до 18:00 часа на телефон 0800 11 131 или *3000. За повече информация: samsung.com/bg/support/pick-up-service
От Samsung са разписали шест стъпки, които притежателят на техен продукт трябва да следва:
- Имаш проблем с мобилното си устройство от Samsung? Оператор на Samsung е в готовност да ти съдейства - всеки работен ден от 9:00 до 18:00 часа на телефон 0800 11 131 или *3000. А ти си остани вкъщи.
- Операторът ще ти зададе няколко въпроса относно устройството и ще изиска определени лични данни (име, имейл-адрес, пощенски адрес и др.).
- В случай, че мобилното устройство е в гаранция, взимането, ремонтът, и връщането обратно са безплатни. Ако устройството не е в гаранция, се начисляват разходи за транспорт и ремонт, за които потребителите биват информирани с обаждане от клиентската телефонна линия или от персонала в оторизирания сервизен център на Samsung.
- Независимо дали устройството е в гаранция или не, и дали се намираш в София или в друго населено място в България, операторът ще ти окаже необходимата помощ и ще те информира относно условията.
- Как да подготвиш пратката за взимане и какво да включиш в нея, ще научиш от оператора на Samsung.
- Пратката ще бъде взета от дома ти в предварително указан ден и час от външен куриер, и ще бъде пратена до оторизиран сервизен център на Samsung. А ти ще получиш номер на товарителницата по имейл, чрез който ще можеш да следиш хода на заявката лесно и удобно от вкъщи. Samsung се грижи за ремонта и доставката обратно.
Услуга за взимане на мобилни устройства, които подлежат на ремонт, директно от дома на своите клиенти, стартира Samsung България. Тя е достъпна за всички притежатели на мобилни устройства на компанията в страната и цели да ги улесни във време на препоръчителна физическа дистанция.
За устройства в гаранция взимането, ремонтът и доставката обратно са безплатни, подчертават от Samsung. Клиентите могат да заявят ремонт всеки работен ден от 9:00 до 18:00 часа на телефон 0800 11 131 или *3000. За повече информация: samsung.com/bg/support/pick-up-service