Samsung ще взима и връща устройства за ремонт от домовете на потребителите

Samsung ще взима и връща устройства за ремонт от домовете на потребителите

Александър Главчев
183 прочитания

Услуга за взимане на мобилни устройства, които подлежат на ремонт, директно от дома на своите клиенти, стартира Samsung България. Тя е достъпна за всички притежатели на мобилни устройства на компанията в страната и цели да ги улесни във време на препоръчителна физическа дистанция.

За устройства в гаранция взимането, ремонтът и доставката обратно са безплатни, подчертават от Samsung. Клиентите могат да заявят ремонт всеки работен ден от 9:00 до 18:00 часа на телефон 0800 11 131 или *3000. За повече информация: samsung.com/bg/support/pick-up-service

От Samsung са разписали шест стъпки, които притежателят на техен продукт трябва да следва:

  • Имаш проблем с мобилното си устройство от Samsung? Оператор на Samsung е в готовност да ти съдейства - всеки работен ден от 9:00 до 18:00 часа на телефон 0800 11 131 или *3000. А ти си остани вкъщи.
  • Операторът ще ти зададе няколко въпроса относно устройството и ще изиска определени лични данни (име, имейл-адрес, пощенски адрес и др.).
  • В случай, че мобилното устройство е в гаранция, взимането, ремонтът, и връщането обратно са безплатни. Ако устройството не е в гаранция, се начисляват разходи за транспорт и ремонт, за които потребителите биват информирани с обаждане от клиентската телефонна линия или от персонала в оторизирания сервизен център на Samsung.
  • Независимо дали устройството е в гаранция или не, и дали се намираш в София или в друго населено място в България, операторът ще ти окаже необходимата помощ и ще те информира относно условията.
  • Как да подготвиш пратката за взимане и какво да включиш в нея, ще научиш от оператора на Samsung.
  • Пратката ще бъде взета от дома ти в предварително указан ден и час от външен куриер, и ще бъде пратена до оторизиран сервизен център на Samsung. А ти ще получиш номер на товарителницата по имейл, чрез който ще можеш да следиш хода на заявката лесно и удобно от вкъщи. Samsung се грижи за ремонта и доставката обратно.

Услуга за взимане на мобилни устройства, които подлежат на ремонт, директно от дома на своите клиенти, стартира Samsung България. Тя е достъпна за всички притежатели на мобилни устройства на компанията в страната и цели да ги улесни във време на препоръчителна физическа дистанция.

За устройства в гаранция взимането, ремонтът и доставката обратно са безплатни, подчертават от Samsung. Клиентите могат да заявят ремонт всеки работен ден от 9:00 до 18:00 часа на телефон 0800 11 131 или *3000. За повече информация: samsung.com/bg/support/pick-up-service

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК