Google Cloud пуска AI чатбот, който да помага на организации като банките, да се справят с все по-големият брой отправени запитвания към тях заради пандемията от коронавирус, пише Finextra.
Кризата накара потребителите да се обръщат към финансовите институции, държаните структури и здравни заведения с различни въпроси по отношение на здравословното и финансовото си състояние.
Това неочаквано и безпрецедентно търсене поставя на изпитание услугите за обслужване на клиентите, като редица компании не успяват да се свържат навреме с потребителите и да им дадат бързи отговори.
В тази връзка Google предлага свое решение: Rapid Response Virtual Agent - инструмент, който позволява на организациите да осигурят 24/7 обслужване по телефона, през чатове и по социални канали на 23 езика.
В допълнение технологичният гигант улесни и добавянето на съдържание за Covid-19 към виртуалните агенти с възможност за интегриране на бланки с отворен код от организации, които вече са пуснали подобни инициативи.
Google Cloud пуска AI чатбот, който да помага на организации като банките, да се справят с все по-големият брой отправени запитвания към тях заради пандемията от коронавирус, пише Finextra.
Кризата накара потребителите да се обръщат към финансовите институции, държаните структури и здравни заведения с различни въпроси по отношение на здравословното и финансовото си състояние.