Google пуска чатбот, подпомагащ обслужването на клиенти във връзка с Covid-19

Мария Динкова

Google Cloud пуска AI чатбот, който да помага на организации като банките, да се справят с все по-големият брой отправени запитвания към тях заради пандемията от коронавирус, пише Finextra.

Кризата накара потребителите да се обръщат към финансовите институции, държаните структури и здравни заведения с различни въпроси по отношение на здравословното и финансовото си състояние.

Това неочаквано и безпрецедентно търсене поставя на изпитание услугите за обслужване на клиентите, като редица компании не успяват да се свържат навреме с потребителите и да им дадат бързи отговори.

В тази връзка Google предлага свое решение: Rapid Response Virtual Agent - инструмент, който позволява на организациите да осигурят 24/7 обслужване по телефона, през чатове и по социални канали на 23 езика.

В допълнение технологичният гигант улесни и добавянето на съдържание за Covid-19 към виртуалните агенти с възможност за интегриране на бланки с отворен код от организации, които вече са пуснали подобни инициативи.

Google Cloud пуска AI чатбот, който да помага на организации като банките, да се справят с все по-големият брой отправени запитвания към тях заради пандемията от коронавирус, пише Finextra.

Кризата накара потребителите да се обръщат към финансовите институции, държаните структури и здравни заведения с различни въпроси по отношение на здравословното и финансовото си състояние.

Най-новото








Дали 2023 ще бъде годината на стартъпите в инфраструктурата

Дали 2023 ще бъде годината на стартъпите в инфраструктурата

  • 0


Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК