Собствениците на имоти за краткосрочни наеми са повели война срещу компаниите за споделяне на домове, изграждайки свои собствени уебсайтове за директни резервации. По този начин те се опитват да се противопоставят на компании като Airbnb и Booking.com. Разочарованието сред собствениците расте от години, но скорошните масови отменяния на резервации и политиката за възстановяване на средства заради пандемията, се оказа още един фактор за недоволство.
Пандемията от коронавирус наложи блокиране на почти всички пътувания, затова през март Airbnb наложи политика, която позволява на гостите да отменят резервациите си през април и май и пълно възстановяване на сумата, което струваше на някои собственици хиляди долари.
Нова конкуренция от сайтовете за директни резервации ще бъде последното предизвикателство за Airbnb, която обяви, че ще съкрати 1900 служители, или около 25% от работната си сила, докато пандемията продължава да оказва разрушително въздействие върху цялата туристическа индустрия.
Положителният резултат от тази криза е, че както потребителите, така и малките фирми осъзнават, че са "съучастници" в "тихия' растеж на големите корпорации. Игнорирахме уникалните преживявания на малки локални ресторантчета, тъй като големите вериги имат столчета за бебета и iPad, с които децата ни да играят. Корпорациите осигуряват някои необходими социални функции. Но с течение на времето корпорациите централизират своята мощ и това често може да доведе до ограничен избор на потребителите и в крайна сметка свободният пазар се свива.
AirBNB представлява WalMart на ваканционните апартаменти. AirBNB стимулира невероятен растеж в индустрията за наемане на ваканционни имоти, но много собственици вече смятат, че AirBNB не е идеален бизнес партньор. Те се развиват и без AirBNB. Нуждаем се от повече конкуренция в индустрията на ваканционно-наемните резервации, а не от по-малко конкуренция. Децентрализацията ще бъде от полза за потребителите в дългосрочен план.
Собствениците на имоти за краткосрочни наеми са повели война срещу компаниите за споделяне на домове, изграждайки свои собствени уебсайтове за директни резервации. По този начин те се опитват да се противопоставят на компании като Airbnb и Booking.com. Разочарованието сред собствениците расте от години, но скорошните масови отменяния на резервации и политиката за възстановяване на средства заради пандемията, се оказа още един фактор за недоволство.
Пандемията от коронавирус наложи блокиране на почти всички пътувания, затова през март Airbnb наложи политика, която позволява на гостите да отменят резервациите си през април и май и пълно възстановяване на сумата, което струваше на някои собственици хиляди долари.