След като последните резултати бяха публикувани през юли, компанията майка на Google - Alphabet, е увеличила своите приходи до 46,2 млрд. долара през третото тримесечие тази година. С тези данни гигантът дори надхвърля миналогодишните си резултати от 40,5 млрд. долара за същия период. Нетните приходи на Alphabet от 11,2 млрд. долара това тримесечие представляват значително подобрение спрямо 7 млрд. долара през 2019, пише Engadget.
Общото увеличение в приходите преди всичко се дължи на "нарастването на разходите на рекламодателите в Search и YouTube, както и продължителното засилване в Google Cloud и Play", подчертава финансовият директор Рут Порат.
"Тази година, включително това тримесечие, показва колко ценен е за хоратао сновният продукт на Google - търсачката ", коментира изпълнителният директор Сундар Пичай. Във връзка с разследването на "незаконното поддържане на монопол" при търсенето и рекламата в търсачаката той отбелязяа: "ние вярваме, че нашите продукти създават значителни ползи за потребителите и уверено ще защитим нашата позиция".
Пичай също така потвърди някои скорошни новини за търсачката, включително AI ъпдейти, подобрен алгоритъм за правопис и опция за търсене на изтананикана мелодия.
Тъй като тези резултати отразяват тримесечието, приключило на 30 септември, те не включват продажбите на последните водещи модели телефони на компанията или устройствата за умен дом.
Технологичният гигант също така разкри, че ще фокусира своите усилия върху YouTube. Пичай отбеляза, че абонаментите продължават да се увеличават, с повече от 30 млн. абонати за музика и премиум услуги, както и над 5 млн. души, които в момента с възползват от безплатния пробен период на услугите.
Въпреки по-добрите приходи в сравнение с миналата година, ръстът на Alphabet изглежда се забавя. Това тримесечно увеличение в приходите на годишна база е 14%, в сравнение със същия период миналата година, когато е било 20%. Като цяло обаче компанията изкарва повече пари спрямо 2019 и то въпреки пандемията.
След като последните резултати бяха публикувани през юли, компанията майка на Google - Alphabet, е увеличила своите приходи до 46,2 млрд. долара през третото тримесечие тази година. С тези данни гигантът дори надхвърля миналогодишните си резултати от 40,5 млрд. долара за същия период. Нетните приходи на Alphabet от 11,2 млрд. долара това тримесечие представляват значително подобрение спрямо 7 млрд. долара през 2019, пише Engadget.
Общото увеличение в приходите преди всичко се дължи на "нарастването на разходите на рекламодателите в Search и YouTube, както и продължителното засилване в Google Cloud и Play", подчертава финансовият директор Рут Порат.