Пощенска банка внедрява решение за комуникация между служителите

Пощенска банка внедрява решение за комуникация между служителите

Мария Динкова
610 прочитания

Пощенска банка добавя към портфолиото си от дигитални решения мобилното приложение Digital Office, разработено от Теленор България, за бърза и лесна вътрешна комуникация със своите служители. Aпликация спестява време и ресурси като осигурява модерно решение за цялостно управление и дигитализация на вътрешните процеси посредством онлайн комуникация в екипа. Приложението Digital Office е с удобен интерфейс за управление на съдържанието и е изцяло оптимизирано и персонализирано, за да отговори на конкретните нужди и цели на компанията.

"Нашата компания инвестира не само в иновациите в продуктите и услугите, които предлагаме на своите клиенти, но и в устойчивата грижа за всеки един член на нашия екип. Ето защо иновативното приложение Digital Office за нас е инструмент, който ни дава възможност да улесним ежедневието на служителите и подобрим общуването между тях. Мобилната апликация ни позволява да управляваме още по-лесно и ефективно вътрешните процеси в банката. Това е изключително удобно, защото Пощенска банка има над 2500 служители и разполага с широка клонова мрежа в цялата страна. Въвеждането на Digital Office е стратегическо решение в контекста на работодателската политика на Пощенска банка, защото то е създадено за употреба от иновативни, динамични и модерни хора - такива, които се стремим да привличаме и да развиваме в компанията. Държим екипът да е щастлив, а офисът да отговаря на нуждите и на очакванията на всеки от колегите - независимо дали този офис е физически или дигитален", коментират от Пощенска банка.

Приложението Digital Office е вътрешна разработка на мобилния оператор Теленор България и е достъпно за Android и iOS устройства. Телекомът използва приложението сред служителите си от години. То е сред дигиталните инструменти, с които компанията успява да премине бързо и гладко в изцяло дистанционен режим на работа по време на извънредното положение. Пощенска банка е първият клиент, който внедрява приложението след оператора, за да отговори на модерните очаквания на своите служители.

"Digital Office е разработка на Теленор, с която се гордеем и сме щастливи, че можем да осигурим съвременен инструмент за лесно и ефективно управление на вътрешните процеси. С Digital Office нашите настоящи и бъдещи корпоративни клиенти ще могат да подобрят вътрешната комуникация със служителите си, което е ключово за цифровата трансформация на всяка компания, но и още по-важно в настоящата ситуация на повсеместна работа от дистанция. Партньорството ни с Пощенска банка е изключително ползотворно и това ни даде възможността с Digital Office и допълнителните разработки за банката да персонализираме приложението, за да отговори и на специфичните нужди, които компанията и служителите ѝ имат", каза Спас Велинов, главен технически директор на Теленор България.

Иновативната мобилна апликация ще улесни общуването между служителите в големия екип на Пощенска банка, като им предоставя цялата корпоративна информация, от която се нуждаят - бързо, лесно и в мобилния им телефон. Сред функционалностите на мобилното приложение са дигитален указател с информация и контакти на всеки един от над 2500 служители на банката, възможност за регистрация за вътрешни събития, съобщения между служители, специални придобивки, достъп до обучения, анкети, вътрешни процедури и ресурси, отворени работни позиции в банката, секция с вътрешни новини, която позволява споделянето на статии, снимки и линкове.

Пощенска банка добавя към портфолиото си от дигитални решения мобилното приложение Digital Office, разработено от Теленор България, за бърза и лесна вътрешна комуникация със своите служители. Aпликация спестява време и ресурси като осигурява модерно решение за цялостно управление и дигитализация на вътрешните процеси посредством онлайн комуникация в екипа. Приложението Digital Office е с удобен интерфейс за управление на съдържанието и е изцяло оптимизирано и персонализирано, за да отговори на конкретните нужди и цели на компанията.

"Нашата компания инвестира не само в иновациите в продуктите и услугите, които предлагаме на своите клиенти, но и в устойчивата грижа за всеки един член на нашия екип. Ето защо иновативното приложение Digital Office за нас е инструмент, който ни дава възможност да улесним ежедневието на служителите и подобрим общуването между тях. Мобилната апликация ни позволява да управляваме още по-лесно и ефективно вътрешните процеси в банката. Това е изключително удобно, защото Пощенска банка има над 2500 служители и разполага с широка клонова мрежа в цялата страна. Въвеждането на Digital Office е стратегическо решение в контекста на работодателската политика на Пощенска банка, защото то е създадено за употреба от иновативни, динамични и модерни хора - такива, които се стремим да привличаме и да развиваме в компанията. Държим екипът да е щастлив, а офисът да отговаря на нуждите и на очакванията на всеки от колегите - независимо дали този офис е физически или дигитален", коментират от Пощенска банка.

Най-новото



Microsoft готви ултралека операционна система

Microsoft готви ултралека операционна система

  • 0
  • 231







Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК