1 млн. потребители отчете родната iCard

Александър Главчев

1 000 000 души в цяла Европа ползват българския дигитален портфейл iCard, съобщиха от компанията. Отчита се над 150% ръст на потребителите през 2020 спрямо 2019 г. на пазари като България, Италия, Румъния, Германия и Великобритания.

Все повече хора изпращат и получават безплатно пари в системата на iCard, като броят им расте с 35% през изминалата година. Захранваните и изхарчени през дигиталния портфейл средства нарастват с над 60% за същия период.

66% от потребителите на iCard са мъже, като най-голяма част от тях са на възраст между 18 и 34 години, отчитат още от компанията. При дамите най-голям е броят във възрастовата група 25-44 години. През 2020 г. се наблюдава и ръст от 244% спрямо 2019 при употребата на дигиталния портфейл при жените. По-малко от 5% са клиентите на възраст над 65 години.

"Пандемията и ситуацията, в която сме поставени, наложи все повече хора да избягват банкнотите и да търсят различни начини да плащат безконтактно, споделя Явор Петров, изпълнителен директор на iCard. Това е показано и в прогресивното увеличаване на дела на онлайн плащанията и на безконтактните плащания. Ние успяхме да отговорим на нуждите на потребителите и за пореден път да предложим по-висока сигурност и удобство на услугите ни, които да отговарят на нуждите им."

В края на миналата година България беше първата страна в ЕС, в която iCard представи първата българска метална дебитна карта за частни клиенти на пазара - iCard Metal. Лице на кампанията е най-добрата ни тенисистка Цвети Пиронкова, която участва в телевизионен клип, режисиран от Камен Калев в София при изключителни мерки за сигурност в условията на пандемия.

Част от кампанията на iCard Metal е и представителката на България на Евровизия 2021 - Виктория Георгиева. iCard подкрепя музикалната кариера на талантливата изпълнителка и за втора поредна година е генерален спонсор на националното ни участие на Евровизия.

iCard Metal е платежна карта, ковто предлага на всички клиенти безплатно теглене на АТМ навсякъде в България и цяла Европа, 0,2% кешбек от направените покупки за всички плащания на физически ПОС терминал и онлайн, извършени в България и Европа, и 1% кешбек от извършените с картата плащания извън Европа. Картата осигурява на своите притежатели денонощни консиерж услуги, безплатна застраховка "Помощ при пътуване в чужбина", пълен контрол над всички трансакции и управление на картата в реално време през мобилно приложение и онлайн платформа, както и редица допълнителни преференции.

1 000 000 души в цяла Европа ползват българския дигитален портфейл iCard, съобщиха от компанията. Отчита се над 150% ръст на потребителите през 2020 спрямо 2019 г. на пазари като България, Италия, Румъния, Германия и Великобритания.

Все повече хора изпращат и получават безплатно пари в системата на iCard, като броят им расте с 35% през изминалата година. Захранваните и изхарчени през дигиталния портфейл средства нарастват с над 60% за същия период.

Най-новото

Полша ще разследва Open AI за нарушения по GDPR

Полша ще разследва Open AI за нарушения по GDPR

  • 0



Amazon ще инвестира до 4 милиарда долара в AI стартъпа Anthropic

Amazon ще инвестира до 4 милиарда долара в AI стартъпа Anthropic

  • 0


Мозъчният имплант на Neuralink ще бъде тестван върху хора

Мозъчният имплант на Neuralink ще бъде тестван върху хора

  • 0




Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК