Норвежкият доставчик на мобилни разплащания Settle официално влезе на българския пазар на 8 март 2021 г. Чрез приложението, което не изисква предварително зареждане на специална сметка, потребителите ще могат безплатно да изпращат и получават пари, а компаниите ще могат да приемат дигитални плащания без необходимост от допълнителни устройства. България е третата държава, в която Settle Group открива свое представителство и 22-рият пазар в Европа, на който приложението Settle функционира, превръщайки го в най-голямата мрежа за мобилни разплащания в Европа, подчертават от компанията. У нас Settle оперира чрез местно дружество - Settle България, финансирано съвместно с локални партньори.
"В Settle сме силно мотивирани да създаваме полезни връзки между хората и бизнеса. Никога досега не е било толкова важно да се създадат такива връзки, тъй като хората останаха вкъщи, а фирмите се нуждаят от нови начини да обслужват своите клиенти. Ние предоставяме инструменти за улесняване на разплащанията, поръчките и обслужването на клиенти по безопасен начин в условия на епидемична обстановка. Грижим се също и за създаването на добавена стойност за местната общност и се гордеем с нашите локални партньорства и екипа, който създадохме, с цел да дигитализираме България още повече с помощта на Settle", сподели Даниел Р. Дьодерлайн, главен изпълнителен директор и основател на Settle Group.
"Първото ни местно партньорство е с Management Financial Group. Тяхната силна позиция като компания за финансови услуги и доставчик на кредити, не само в България, но и в целия регион, е голямо предимство за Settle, допълни още той. Очакваме с нетърпение да обявим и следващите партньори, които ще се присъединят към нашата дистрибуторска мрежа. Settle е уникален в своя партньорски модел, позволяващ на големи местни брандове да се възползват от услугите за мобилни плащания, без да се налага да ги създават сами."
"Ние сме в постоянно търсене и идентифициране на полезни и удобни високотехнологични решения и иновативни бизнес модели, които да добавяме към постоянно еволюиращата финтех екосистема на Management Financial Group. С въвеждането на Settle в България, за пореден път се доказваме като реален инкубатор за развитието на модерни и интуитивни финансови продукти в полза на хората," споделиха Неделчо Спасов и Станимир Василев, акционери в MFG.
"Така нашите клиенти имат възможността да се възползват от все по-богат набор от услуги, които да направят живота им по-приятен, по-лесен и с повече възможности," допълни Антония Събева, главен изпълнителен директор на MFG.
Settle не изисква от потребителите да имат банкова сметка, като те могат да се регистрират и да използват безплатен профил в услугата, където да получават и държат средствата, изпратени до телефонния им номер. Ако вече имат банкова сметка, средствата могат да бъдат преведени по нея напълно безплатно. Със Settle могат да бъдат изпращани и получавани средства или да бъдат извършвани разплащания към фирми, без това да налага дълг и тромав процес на идентификация.
За бизнеса Settle дава услуги и възможности, както за plug-n-play, така и за интегрирани решения за мобилни разплащания, без необходимост от тежка администрация, без такси за регистрация или месечни абонаменти, подчертават от компанията. Начислява се единствено такса транзакция, когато бъде реализирана продажба. Плащанията, получени чрез Settle, се превеждат автоматично по сметката на съответната компания във всяка една българска банка.
Settle предлага различни начини за разплащане, като например Settle Request и Settle Quick, давайки възможност на компаниите да продават, да получават плащания и да управляват поръчки по безопасен начин по време на пандемия.
Норвежкият доставчик на мобилни разплащания Settle официално влезе на българския пазар на 8 март 2021 г. Чрез приложението, което не изисква предварително зареждане на специална сметка, потребителите ще могат безплатно да изпращат и получават пари, а компаниите ще могат да приемат дигитални плащания без необходимост от допълнителни устройства. България е третата държава, в която Settle Group открива свое представителство и 22-рият пазар в Европа, на който приложението Settle функционира, превръщайки го в най-голямата мрежа за мобилни разплащания в Европа, подчертават от компанията. У нас Settle оперира чрез местно дружество - Settle България, финансирано съвместно с локални партньори.
"В Settle сме силно мотивирани да създаваме полезни връзки между хората и бизнеса. Никога досега не е било толкова важно да се създадат такива връзки, тъй като хората останаха вкъщи, а фирмите се нуждаят от нови начини да обслужват своите клиенти. Ние предоставяме инструменти за улесняване на разплащанията, поръчките и обслужването на клиенти по безопасен начин в условия на епидемична обстановка. Грижим се също и за създаването на добавена стойност за местната общност и се гордеем с нашите локални партньорства и екипа, който създадохме, с цел да дигитализираме България още повече с помощта на Settle", сподели Даниел Р. Дьодерлайн, главен изпълнителен директор и основател на Settle Group.