Технологичната компания DataArt обяви официално партньорството си с базираната в Далас Hospitio Consulting and Services. Двете организации ще обединят усилия в предоставянето на иновативни услуги, които да помогнат на настоящите и бъдещи клиенти от туристическия бранш да възстановят бизнеса си и да излязат от кризата, предизвикана от пандемията.
Партньорството е насочено към стимулиране на иновациите в широк спектър от области, сред които управление на приходите на туристическите компании, ценообразуване, дистрибуция, маркетинг, планиране, електронна търговия, мърчандайзинг, мрежово планиране, програми за лоялност и др.
"Това е най-подходящият момент да обединим усилията си, тъй като нуждите на туристическия бранш, свързани с дигиталната трансформация, се увеличават и стават все по-конкретни. Партньорството на DataArt с Hospitio ще подобри качеството на услугите, които двете компании могат да предложат, за да ускорим тази трансформация", коментира Макс Жданов, вицепрезидент на дивизията "Туризъм и пътувания" в DataArt.
Жданов добави, че партньорството ще предложи както незабавни, така и дългосрочни иновации на клиентите, които ще са резултат от задълбочения бизнес и консултантски опит на Hospitio в комбинация с качество, технологична експертиза и опит на DataArt при предоставянето на услуги за софтуерен инженеринг.
Hospitio предлага екип от индустриални експерти, чийто опит е резултат от сътрудничеството с American Airlines, Delta Airlines, United Airlines, US Airways, Sun Country Airlines, Air New Zealand, Etihad Airways, GE Aviation Digital, Radisson Hotels Group, SITA, Saber Corporation, Farelogix, Travelport, Orbitz и други известни имена в бранша.
Партньорството ще даде възможност на двете компании да достигнат до разширена клиентска база в рамките на индустрията, като същевременно обединят усилия, за да подобрят предлаганите продукти и услуги.
Технологичната компания DataArt обяви официално партньорството си с базираната в Далас Hospitio Consulting and Services. Двете организации ще обединят усилия в предоставянето на иновативни услуги, които да помогнат на настоящите и бъдещи клиенти от туристическия бранш да възстановят бизнеса си и да излязат от кризата, предизвикана от пандемията.
Партньорството е насочено към стимулиране на иновациите в широк спектър от области, сред които управление на приходите на туристическите компании, ценообразуване, дистрибуция, маркетинг, планиране, електронна търговия, мърчандайзинг, мрежово планиране, програми за лоялност и др.