Amazon беше последната от петте американски технологични гиганта, която обяви своите резултати за първите три месеца на 2021. Подобно на останалите четири компании от групата, известна като GAFAM, Amazon представи впечатляващи цифри, надскачайки прогнозите на анализаторите както по отношение на приходите, така и на печалбите. Нетните продажби на организацията са се увеличили с 44%, достигайки до 109 млрд. долара през трите месеца до края на март, което се дължи основно на силния ръст в е-търговията и рекламния бизнес.
Още по-забележителното е, че Amazon постига своя четвърти последователен рекорд в печалбите, след като нетните приходи скочиха с повече от 200% до 8,1 млрд. долара. Тези резултати са още по-значими, след като основателят и изпълнителен директор на компанията Джеф Безос посвети повече от десетилетие, защитавайки своя фокус върху дългосрочния растеж спрямо краткосрочните печалби. Както изглежда, компанията вече официално е в сферата на "дългосрочното", коментират от Statista.
Както се вижда на графиката цялата GAFAM група (Google, Apple, Facebook, Amazon и Microsoft) отчитат увеличение на печалбите в началото на 2021 на фона на пандемията, която подпомага онлайн рекламата, е-търговията и търсенето на потребителите. Същевременно три от петте компании Apple, Alphabet и Amazon постигат трицифрен ръст на печалбите.

Amazon беше последната от петте американски технологични гиганта, която обяви своите резултати за първите три месеца на 2021. Подобно на останалите четири компании от групата, известна като GAFAM, Amazon представи впечатляващи цифри, надскачайки прогнозите на анализаторите както по отношение на приходите, така и на печалбите. Нетните продажби на организацията са се увеличили с 44%, достигайки до 109 млрд. долара през трите месеца до края на март, което се дължи основно на силния ръст в е-търговията и рекламния бизнес.
Още по-забележителното е, че Amazon постига своя четвърти последователен рекорд в печалбите, след като нетните приходи скочиха с повече от 200% до 8,1 млрд. долара. Тези резултати са още по-значими, след като основателят и изпълнителен директор на компанията Джеф Безос посвети повече от десетилетие, защитавайки своя фокус върху дългосрочния растеж спрямо краткосрочните печалби. Както изглежда, компанията вече официално е в сферата на "дългосрочното", коментират от Statista.