Базирана на ИИ платформа за сравняване на застраховки откри развоен център в София

Базирана на ИИ платформа за сравняване на застраховки откри развоен център в София

Американската платформа за сравняване на застраховки Insurify открива нов развоен център в София

Владимир Владков
381 прочитания

Американската компания Insurify, разработила базираната на изкуствен интелект платформа за сравняване на застрахователни услуги, отвори своя първи международен развоен център в София. Това е най-новата инициатива на бързоразвиващата се компания, която отбеляза 2.5-кратен ръст на приходите си за 2020 г., а броят на служителите се е увеличил през миналата година над 3 пъти. Insurify планира през 2021 г. да удвои броя на служителите си в София.

Развойният център в София е привлякъл опитен екип от 15 софтуерни инженери и експерти по изкуствен интелект, специализирани в изграждането на технологии за бързорастящи пазари. Доскоро този екип е бил част от една от най-големите мета търсачки за самолетни билети - Skyscanner, която затвори офиса си в София през 2020 г. заради негативното влияние на COVID-19 пандемията върху международните пътувания. Ръководител на Insurify в София е техническият директор Константин Халачев, който до неотдавна е ръководил разработката на платформа за машинно обучение на търсачката Skyscanner.

"Присъединихме се към екип от умни и мотивирани хора, чийто основен фокус е постоянното подобряване на продукта и на потребителското преживяване. Това върви ръка за ръка с множество технологични и аналитични предизвикателства, които ние обичаме да решаваме, обяснява Халачев. - Отварянето на софийския офис е признание за таланта и уменията на българската технологична общност, която получава възможност да се включи и развива професионално в глобалния контекст, където Insurify е позиционирана", допълва Халачев.

Insurify е ръководена от българите Снежина Захария, която е основател и главен изпълнителен директор на компанията, и Тодор Кирязов - съосновател и главен продуктов директор. Захария създава компанията през 2013 г., след като лек автомобилен инцидент я изправя пред високи цени и разочароващ опит в пазаруването на автомобилни застраховки. Захария идентифицира неразработена пазарна ниша и решава да създаде уебсайт, в който мигновено и персонализирано да сравняваме застрахователни продукти. До момента платформата е използвана от над 4 милиона потребители, които пестят средства и по-лесно избират нужната им застраховка.

"Новият офис в България бележи ключов момент в растежа ни, тъй като чрез него продължаваме да подобряваме нашите продуктови линии за автомобилно, жилищно и животозастраховане, обяснява Снежина Захария, главен изпълнителен директор на Insurify. - Развълнувани сме да привлечем такъв страхотен екип, с доказан опит в машинното обучение и софтуерния анализ на платформи със свръхрастеж. Екипът е висококвалифициран и ще помогне на Insurify да подобри разбирането си за поведението на клиентите. Основен фокус на професионалистите ще бъде мащабирането на машинното обучение, персонализацията и технологиите за оформяне на препоръки към различните продуктови линии и канали".

Insurify работи с най-големите застрахователни компании в САЩ. Отскоро компанията започна да предлага и интегрирани застрахователни услуги, като осъществи партньорство с Toyota. В резултат на това сътрудничество клиентите на Toyota могат да сравняват застрахователни полици за автомобили с персонализирани предложения, захранени от базата данни на Insurify.

Американската компания Insurify, разработила базираната на изкуствен интелект платформа за сравняване на застрахователни услуги, отвори своя първи международен развоен център в София. Това е най-новата инициатива на бързоразвиващата се компания, която отбеляза 2.5-кратен ръст на приходите си за 2020 г., а броят на служителите се е увеличил през миналата година над 3 пъти. Insurify планира през 2021 г. да удвои броя на служителите си в София.

Развойният център в София е привлякъл опитен екип от 15 софтуерни инженери и експерти по изкуствен интелект, специализирани в изграждането на технологии за бързорастящи пазари. Доскоро този екип е бил част от една от най-големите мета търсачки за самолетни билети - Skyscanner, която затвори офиса си в София през 2020 г. заради негативното влияние на COVID-19 пандемията върху международните пътувания. Ръководител на Insurify в София е техническият директор Константин Халачев, който до неотдавна е ръководил разработката на платформа за машинно обучение на търсачката Skyscanner.

Най-новото

Google инвестира в стартъпа Anthropic, ще конкурира ChatGPT

Google инвестира в стартъпа Anthropic, ще конкурира ChatGPT

  • 0
  • 194









Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК