Salesforce придоби Slack за 27,7 млрд. долара

Salesforce придоби Slack за 27,7 млрд. долара

До момента това е най-голямата покупка на компанията

Мария Динкова
241 прочитания

Salesforce завърши най-голямото си досега придобиване, купувайки приложението за бизнес комуникация Slack за 27,7 млрд. долара, пише Engadget. Когато компаниите за първи път обявиха сделката през декември 2020, те отбелязаха, че главният изпълнителен директор на Slack Стюарт Бътърфийлд ще продължи да ръководи услугата като звено в новата организация майка. Те също така споделиха, че приложението ще стане новият интерфейс за Customer 360 - инструмент Salesforce, където могат да се добавят и достъпват фирмените приложения.

При обявяването на края на сделката, от Salesforce потвърждиха и двете точки. Те допълниха, че покупката ще даде на клиентите "един източник на истина за техния бизнес и единна платформа за свързване на служителите, клиентите и партньорите едни с други, както за приложенията, които използват всеки ден'".

Slack се превърна в синоним на услуга за бизнес комуникация след стартирането си през 2019, като пострада от загуби миналата година, след като по време на пандемията Microsoft позиционира своето Teams приложение като конкурентен продукт. Slack дори подаден антитръстово оплакване срещу технологичния гигант заедно с Европейската комисия за предлаганетона Teams като пакет с Office продуктите. Salesforce обяви придобиването на Slack половин година, след като ЕС подаде жалбата.

Следващия месец Бътърфийл заедно с президента и главен оперативен директор на Salesforce Брет Тейлър ще споделят повече подробности за интегрирането на приложението. Събитието ще се състои на 17 август и ще бъде излъчвано на уебсайта на Salesforce.

Salesforce завърши най-голямото си досега придобиване, купувайки приложението за бизнес комуникация Slack за 27,7 млрд. долара, пише Engadget. Когато компаниите за първи път обявиха сделката през декември 2020, те отбелязаха, че главният изпълнителен директор на Slack Стюарт Бътърфийлд ще продължи да ръководи услугата като звено в новата организация майка. Те също така споделиха, че приложението ще стане новият интерфейс за Customer 360 - инструмент Salesforce, където могат да се добавят и достъпват фирмените приложения.

При обявяването на края на сделката, от Salesforce потвърждиха и двете точки. Те допълниха, че покупката ще даде на клиентите "един източник на истина за техния бизнес и единна платформа за свързване на служителите, клиентите и партньорите едни с други, както за приложенията, които използват всеки ден'".

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК