Търсенето на смарт часовници се е увеличило с 47% тази пролет

Търсенето на смарт часовници се е увеличило с 47% тази пролет

Apple и Samsung не са единствените победители от възходящата тенденция

Мария Динкова
394 прочитания

Изглежда, че пазарът на смарт часовници няма скоро да забави своите темпове, а дори напротив - очаква се той да се разрасне още повече, пише Engadget. От Strategy Analytics установяват, че доставките на смарт часовници са се увеличили с 47% през второто тримесечие на 2021, като общо 18,1 млн. преносими устройства са били доставени тази пролет. Търсенето (поне от търговците на дребно) се е върнало на нивата от преди пандемията, отбелязват от анализаторската компания, допълвайки, че не е било толкова високо от 2018.

Според Strategy Analytics повишението се дължи на интереса към устройствата за лично здраве. Не е ясно до каква степен възстановяването на икономиките е допринесло за търсенето, макар че няма да бъде изненадващо, ако възможностите за повече излизане навън са довели до повече продажби.

От повишеното търсене се възползват обаче не само големите играчи на пазара. Apple държи лидерството с 52% от пазара и най-популярния модел смарт часовник (Apple Watch Series 6), а Samsung отчита увеличение от 54% в своите доставки. Фитнес фокусираните часовници на Garmin постигат ръст от 25%, докато "други" (включително Fossil и другите използващи Wear OS) регистрират повишение при доставките от 55%. Това е силен общ пазар, дори за по-малките брандове, посочват от анализаторската компания.

Същевременно има признаци, че тази тенденция ще продължи. Apple Watch Series 7 може да бъде представен само след няколко седмици и Galaxy Watch 4 може да подпомогне продажбите на Android смарт часовниците. LTE устройствата от по-нисък ценови клас на китайски марки като Oppo и Xiaomi могат също да помогнат, смятат анализаторите. Със сигурност в някакъв момент този ръст ще се забави, но това едва ли ще се случи в близко бъдеще.

Изглежда, че пазарът на смарт часовници няма скоро да забави своите темпове, а дори напротив - очаква се той да се разрасне още повече, пише Engadget. От Strategy Analytics установяват, че доставките на смарт часовници са се увеличили с 47% през второто тримесечие на 2021, като общо 18,1 млн. преносими устройства са били доставени тази пролет. Търсенето (поне от търговците на дребно) се е върнало на нивата от преди пандемията, отбелязват от анализаторската компания, допълвайки, че не е било толкова високо от 2018.

Според Strategy Analytics повишението се дължи на интереса към устройствата за лично здраве. Не е ясно до каква степен възстановяването на икономиките е допринесло за търсенето, макар че няма да бъде изненадващо, ако възможностите за повече излизане навън са довели до повече продажби.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК