Двете компании разширяват сътрудничеството си, поставяйки на фокус областите на бизнеса като услуга (as-a-service) и електронната търговия (E-commerce), особено за МСП сегмента от клиенти, обслужвани чрез ALSO Cloud Marketplace (ACMP). Планира се съвместно въвеждане и разширяване на нови цифрови услуги и бизнес модели.
Дигиталното дистрибуционно партньорство (Digital Distribution Partner) е нов и иновативен търговски подход в партньорската програма на Cisco. Отправната точка за него е търсенето на дистрибутори, които обединяват различни облачни решения в рамките на една екосистема, за да могат да разгърнат обширното продуктово портфолио на Cisco.
"Нашите цифрови платформи са напълно подходящи за това. В допълнение към ALSO Cloud Marketplace те включват и решения за киберсигурност, IOT, AI и решения за виртуализация. Хардуерът и софтуерът могат да се предлагат като услуга (as-a-service) чрез една платформа. А нашите търговски партньори дори имат възможност да продават свои услуги и софтуер чрез нея", обяснява Густаво Мьолер-Хергт, главен изпълнителен директор на ALSO Holding AG (SIX: ALSN). Благодарение на разширеното сътрудничество със Cisco цялата гама от продукти вече е достъпна и от ALSO.
В електронната търговия фокусът е върху намаляването на сложността. Портфолиото от бизнес продукти на Cisco е насочено предимно към малкия бизнес, а фокусът е върху безпроблемната обработка на всекидневния бизнес с интелигентни логистични и финансови услуги с добавена стойност. Сътрудничеството трябва да бъде възможно най-опростено и удобно за клиентите, като разширяването на сътрудничеството първоначално ще започне в Германия.
Снимка: Pixabay
Двете компании разширяват сътрудничеството си, поставяйки на фокус областите на бизнеса като услуга (as-a-service) и електронната търговия (E-commerce), особено за МСП сегмента от клиенти, обслужвани чрез ALSO Cloud Marketplace (ACMP). Планира се съвместно въвеждане и разширяване на нови цифрови услуги и бизнес модели.
Дигиталното дистрибуционно партньорство (Digital Distribution Partner) е нов и иновативен търговски подход в партньорската програма на Cisco. Отправната точка за него е търсенето на дистрибутори, които обединяват различни облачни решения в рамките на една екосистема, за да могат да разгърнат обширното продуктово портфолио на Cisco.