Facebook планира да смени името си

Facebook планира да смени името си

Компанията иска постави фокуса върху работата си по метавселената

Мария Динкова
1142 прочитания

Facebook планира да смени името си следващата седмица, за да покаже своето преориентиране към създаването на метавселената, пише The Verge. Очаква се ходът да бъде обявен по време на годишната конференция Connect, която ще се проведе на 28 октомври.

Ребрандирането има за цел да постави фокуса върху амбициите на технологичния гигант да надскочи сферата на социалните мрежи, като Facebook ще бъде само един от многото продукти на компанията, сред които са Instagram, WhatsApp, Oculus и други. Освен това с промяната на името вероятно Марк Зукърбърг иска да отдели футуристичните си планове от сериозната критика напоследък срещу начина на работа на своите социалните платформи.

Facebook не е първата голяма технологична компания, която решава да смени бранда си, за да може той по-добре да отговаря на амбициите й за разширяване. През 2015 например Google реорганизира работата си под холдинга Alphabet, за да покаже, че вече не е само търсачка, а конгломерат с организации, създаващи различни продукти от автономни коли до здравни технологии.

През последните месеци Facebook все повече се фокусира върху технологиите от следващо поколение. През лятото представи своя екип в сферата за метавселената, наскоро повиши ръководителя на AR и VR отдела Андрю Босуърт в главен технологичен директор, а преди няколко дни обяви плановете си за наемането на 10 хил. нови служители в Европа, които да работят по метавселената.

Снимка: Pixabay

Facebook планира да смени името си следващата седмица, за да покаже своето преориентиране към създаването на метавселената, пише The Verge. Очаква се ходът да бъде обявен по време на годишната конференция Connect, която ще се проведе на 28 октомври.

Ребрандирането има за цел да постави фокуса върху амбициите на технологичния гигант да надскочи сферата на социалните мрежи, като Facebook ще бъде само един от многото продукти на компанията, сред които са Instagram, WhatsApp, Oculus и други. Освен това с промяната на името вероятно Марк Зукърбърг иска да отдели футуристичните си планове от сериозната критика напоследък срещу начина на работа на своите социалните платформи.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК