Финансовите данни за последното тримесечие на китайския доставчик на телекомуникационно оборудване Huawei разкриват нов голям спад в приходите, който се дължи основно на осакатения потребителски отдел.
Компанията рядко споделя финансовите си резултати и въпреки че този път го направи, информацията отново е ограничена - приходите ѝ за изминалите три тримесечия са са намалели с 32% на годишна база, а маржът на нетната печалба е леко подобрен и достига 10.2%.
"Общото представяне беше в съответствие с прогнозата", коментира Гуо Пинг, ротационен председател на Huawei. "Докато нашият B2C бизнес е значително засегнат, нашите B2B бизнеси остават стабилни. Благодарение на постоянния ни ангажимент към иновациите, научноизследователската и развойната дейност, както и привличането на таланти и стриктното внимание към оперативната ефективност ние сме уверени, че ще продължим да създаваме практическа стойност за нашите клиенти и общностите, в които работим."
Последните числа, представени по-долу, разкриват, че бизнесът на Huawei със смартфони все още е в застой, който се очаква да се задълбочи до края на годината, ако тенденцията се задържи. Според Counterpoint резултатите на Huawei се подобряват прекалено бавно дори на вътрешния пазар заради проблемите с достъпа до чипове и Android.

Снимка: farukgarib от Pixabay
Финансовите данни за последното тримесечие на китайския доставчик на телекомуникационно оборудване Huawei разкриват нов голям спад в приходите, който се дължи основно на осакатения потребителски отдел.
Компанията рядко споделя финансовите си резултати и въпреки че този път го направи, информацията отново е ограничена - приходите ѝ за изминалите три тримесечия са са намалели с 32% на годишна база, а маржът на нетната печалба е леко подобрен и достига 10.2%.