Xiaomi затвърждава позициите си

Xiaomi затвърждава позициите си

През Q3 компанията оглавява таблиците за доставки в 11 страни и региони и е сред първите пет в 59 страни и региони в световен мащаб

Иван Гайдаров
354 прочитания

Xiaomi отбелязва ръст на приходите и печалбата през третото тримесечие, преодолявайки недостига на ключови компоненти, за да продължи положителната си инерция на задграничните пазари. Във финансовия си отчет Xiaomi регистрира общи приходи от 12,2 милиарда долара, което ръст от 8,2% на годишна база. Операциите на компанията извън вътрешния ѝ пазар генерират повече от половината от приходите за посочения период. Ръстът на приходите донякъде е подхранван от засилен интерес към моделите на китайския производител в по-високите ценови сегменти, като продажбите на устройства на цена над 300 евро на пазарите извън Китай са се увеличили с повече от 180%.

Нетната печалба на Xiaomi за Q3 също бележи ръст от 25,4%.

Успех зад граница

От Xiaomi са категорични, че са затвърдили позицията си на международните пазари въпреки "глобалния недостиг на ключови компоненти". От компанията цитират данни на компанията за пазарни проучвания Canalys, които показват, че Xiaomi оглавява таблиците за доставки в 11 страни и региони и е сред първите пет в 59 страни и региони в световен мащаб. Общо доставките на смартфони на Xiaomi достигат 43,9 милиона, което отрежда на компанията третото място с пазарен дял от 13,5%.

Приходите в другото голямо бизнес звено на Xiaomi - интернет услугите - нарастват с 27,1% и достигат нов исторически връх през това тримесечие.

Приходите от реклама на китайския доставчик също се повишават - с 44,7%, а гейминг дивизията му отбелязва 25% растеж на годишна база.

Xiaomi отбелязва ръст на приходите и печалбата през третото тримесечие, преодолявайки недостига на ключови компоненти, за да продължи положителната си инерция на задграничните пазари. Във финансовия си отчет Xiaomi регистрира общи приходи от 12,2 милиарда долара, което ръст от 8,2% на годишна база. Операциите на компанията извън вътрешния ѝ пазар генерират повече от половината от приходите за посочения период. Ръстът на приходите донякъде е подхранван от засилен интерес към моделите на китайския производител в по-високите ценови сегменти, като продажбите на устройства на цена над 300 евро на пазарите извън Китай са се увеличили с повече от 180%.

Нетната печалба на Xiaomi за Q3 също бележи ръст от 25,4%.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК