Acronis обяви подобрени функции на партньорската си програма

Acronis обяви подобрени функции на партньорската си програма

Целта е да се осигури комфорт на лоялните партньори, предлагайки финансова подкрепа и стимули

Александър Главчев
806 прочитания

Актуализация на съществуващата си партньорска програма с по-силен акцент върху подкрепата за развитието на партньорите, особено за облачни услуги, като увеличава видимостта на техните маркетингови дейности и активности в социалните медии посредством предварително оформено, автоматизирано съдържание обяви доставчикът на решения за киберзащита Acronis. Допълва се, че програмата вече предлага конкурентна професионална и финансова подкрепа за партньорите, желаещи да мигрират към Acronis.

Облачната екосистема на компанията е нараснала повече от два пъти от 2018 година насам. 2021 година се е доказала като най-значимата в историята на Acronis: вече има над 750 000 бизнеса, които използват Acronis Cyber Protect, а наскоро компанията получи 250 милиона долара финансиране от CVC Capital Partners VII и други. Сега въз основа на обратната връзка, получена директно от партньорите си, Acronis направи годишни актуализации на своята партньорска програма. Очаква се това позволи на партньорите да реализират повече приходи, внедрявайки облачни решения, които са разработени по уникален начин, за посрещане на модерните предизвикателства на клиентите по отношение на защитата и техните маркетингови нужди - предлагайки конкурентен миграционен план за онези, които търсят начин да преминат към използване на Acronis.

Миналата година партньорската програма беше преобразена като унифицирана програма за доставчиците на услуги и риселърите. Новите подобрения през 2022 г. включват:

  • Фокус върху доставчиците на услуги и партньорите за облачна дистрибуция, като вече няма праг за приходите за доставчиците на услуги, налице са праволинейни програмни изисквания, както и специален мениджър за партньорските профили;
  • Съвместно бизнес планиране с достъп до бизнес планове в Партньорския портал, финансови стимули за Златните и Платинените партньори, както и съвместни дейности по продажбите и маркетинга;
  • Конкурентна миграционна програма с подкрепа чрез финансови и професионални услуги, достъпни за партньорите, готови да мигрират към Acronis;
  • Уникална програма #TeamUp, предлагаща партньорства със спортни организации, както и уникални спортни придобивки;
  • Инструменти за автоматизация на маркетинга и продажбите и предварително подготвени пакети със съдържание с достъп до "капкови" имейл маркетинг кампании и кампании за социални медии, достъпни за партньорите чрез партньорската програма;
  • Демонстрационна лаборатория "по заявка" за партньорите, облачно базирана виртуална лаборатория с компоненти на Acronis Cyber Cloud, предварително инсталирани и достъпни за целите на обучения, тренинги и демонстрации;
  • Програма NFR, която осигурява софтуерни лицензи за Acronis Software за вътрешна употреба за партньорите.

"Чрез тези актуализации ние си помагаме да сме водещи в индустрията за киберсигурност - със и в полза на нашите партньори", казва Алекс Русляков, директор за развитие на канала в Acronis. "Гордеем се със силните взаимоотношения, които имаме със своите партньори. Винаги търсим начини да ги направим още по-успешни, което от своя страна води до нашия успех. Ние разбираме различните трудности, които възникват при прехода към облачни технологии, и се стремим непрекъснато да обновяваме и подобряваме своята програма, да осигуряваме изключителни преимущества и инструменти да ускорим растежа на партньорите си и да намалим оперативните разходи, извеждайки ги на първа линия в иновациите и водейки индустрията към нови, плодородни земи."

Актуализация на съществуващата си партньорска програма с по-силен акцент върху подкрепата за развитието на партньорите, особено за облачни услуги, като увеличава видимостта на техните маркетингови дейности и активности в социалните медии посредством предварително оформено, автоматизирано съдържание обяви доставчикът на решения за киберзащита Acronis. Допълва се, че програмата вече предлага конкурентна професионална и финансова подкрепа за партньорите, желаещи да мигрират към Acronis.

Облачната екосистема на компанията е нараснала повече от два пъти от 2018 година насам. 2021 година се е доказала като най-значимата в историята на Acronis: вече има над 750 000 бизнеса, които използват Acronis Cyber Protect, а наскоро компанията получи 250 милиона долара финансиране от CVC Capital Partners VII и други. Сега въз основа на обратната връзка, получена директно от партньорите си, Acronis направи годишни актуализации на своята партньорска програма. Очаква се това позволи на партньорите да реализират повече приходи, внедрявайки облачни решения, които са разработени по уникален начин, за посрещане на модерните предизвикателства на клиентите по отношение на защитата и техните маркетингови нужди - предлагайки конкурентен миграционен план за онези, които търсят начин да преминат към използване на Acronis.

Най-новото

Google инвестира в стартъпа Anthropic, ще конкурира ChatGPT

Google инвестира в стартъпа Anthropic, ще конкурира ChatGPT

  • 0
  • 198









Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК