УниКредит Булбанк с дистанционен хъб за обслужване на бизнес клиенти

УниКредит Булбанк с дистанционен хъб за обслужване на бизнес клиенти

От началото на годината се извършват близо 700 консултации на ден

Мария Динкова
302 прочитания

УниKредит Булбанк създава специализиран дистанционен хъб за обслужване на бизнес клиентите си. Проектът е продължение на стратегическата цел да банката да предлага повече продукти и услуги изцяло дистанционно.

Новият дистанционен хъб дава възможност на юридически лица, клиенти на банката, да бъдат обслужени напълно отдалечено без необходимост от посещение на банков офис. Клиентите могат да се свържат с банката както на официалния телефон за връзка с Център за контакт с клиенти, така и на специализираните директни телефонии линии. Бизнес клиентите получават възможност и за онлайн видеоконсултация, както и опцията за електронно споделяне на съдържание.

"Дигитализацията е в основата на нашата стратегия не само защото това е, което клиентите ни очакват от нас, а и защото искаме да предлагаме най-доброто клиентско преживяване. Дигитализацията е начинът да предложим гъвкавост и улесняване на процесите за всички - и клиенти, и колеги", коментира Борислав Генов, директор "Банкиране на дребно" на УниКредит Булбанк. Той допълва, че към момента над 90% от услугите, предлагани във филиал за физически лица, могат да бъдат извършени само с обаждане по телефона. А сега банката надгражда това, като предлага и на бизнес клиентите си по-разнообразни дистанционни възможности.

Бизнес клиентите на банката могат да разчитат на изцяло дистанционно съдействие за ползваните от тях продукти и услуги като POS терминали, карти и картови операции, онлайн и мобилно банкиране, както и консултация и заявяване на нови продукти - банкови сметки, пакетни програми за бизнес клиенти, издаване на дебитни/кредитни карти, спестовни и инвестиционни продукти, включително и различни опции за кредитиране.

УниKредит Булбанк създава специализиран дистанционен хъб за обслужване на бизнес клиентите си. Проектът е продължение на стратегическата цел да банката да предлага повече продукти и услуги изцяло дистанционно.

Новият дистанционен хъб дава възможност на юридически лица, клиенти на банката, да бъдат обслужени напълно отдалечено без необходимост от посещение на банков офис. Клиентите могат да се свържат с банката както на официалния телефон за връзка с Център за контакт с клиенти, така и на специализираните директни телефонии линии. Бизнес клиентите получават възможност и за онлайн видеоконсултация, както и опцията за електронно споделяне на съдържание.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК