Санкции, геополитика, инфлация – кои са основните предизвикателства пред Huawei

Санкции, геополитика, инфлация – кои са основните предизвикателства пред Huawei

В отговор на това компанията планира да увеличи разходите си за научноизследователска и развойна дейност

Иван Гайдаров
364 прочитания

Ротационният председател на Huawei Кен Ху обяви, че 2022 г. се очаква да постави по-големи предизвикателства от 2021 г., принуждавайки компанията да диверсифицира портфолиото си, да увеличи разходите за научноизследователска и развойна дейност и да гарантира оперативна ефективност. Ху посочва търговските санкции, геополитическите конфликти, вътрешните предизвикателства, свързани с COVID-19, инфлацията и колебанията на валутните курсове като основни предизвикателства пред Huawei. По думите му тези перспективи са принудили компанията да избягва всякакви "високорискови зони".

Председателят на Huawei посочва също така и сферите, които могат да създадат възможности за развитие пред компанията, като акцентира върху декарбонизацията и подобренията на ефективността в различни индустрии. Като се имат предвид "неоправданите санкции" и трудностите, пред които е изправен китайският доставчик, Ху е категоричен, че компанията ще продължи сериозните инвестиции в научноизследователска и развойна дейност. Пътят към бъдещето за Huawei са иновациите, смята още ротационният председател.

Разходите за научноизследователска и развойна дейност на Huawei са се увеличили до 22,4% от общите приходи през 2021 г. (21,8 милиарда долара). За сравнение, в периода 2012 - 2020 г. те са били в рамките 13,2-15,9%.

Наскоро Huawei представи MetaStudio, платформа за цифрово съдържание, която премества целия производствен процес в облака. Със сближаването на дигиталния и физическия свят, смята Ху, търсенето на качествено дигитално съдържание ще се увеличи и "MetaStudio беше стартирана именно за да отговори на тази зараждаща се нужда".

Друга цел на Huawei е да доставя скорости на мобилни данни от 10Gb/s "навсякъде" с новото си 5.5G оборудване, повишавайки текущите скорости с повече от десет пъти. Джоу Хонг, президент на Института за стратегически изследвания на Huawei, мотивира тази амбиция с непрекъснатото нарастване на търсенето на мобилни данни - между 2010 и 2020 г. мобилният широколентов трафик е нараснал 250 пъти в глобален мащаб и 400 пъти в Китай.

Ротационният председател на Huawei Кен Ху обяви, че 2022 г. се очаква да постави по-големи предизвикателства от 2021 г., принуждавайки компанията да диверсифицира портфолиото си, да увеличи разходите за научноизследователска и развойна дейност и да гарантира оперативна ефективност. Ху посочва търговските санкции, геополитическите конфликти, вътрешните предизвикателства, свързани с COVID-19, инфлацията и колебанията на валутните курсове като основни предизвикателства пред Huawei. По думите му тези перспективи са принудили компанията да избягва всякакви "високорискови зони".

Председателят на Huawei посочва също така и сферите, които могат да създадат възможности за развитие пред компанията, като акцентира върху декарбонизацията и подобренията на ефективността в различни индустрии. Като се имат предвид "неоправданите санкции" и трудностите, пред които е изправен китайският доставчик, Ху е категоричен, че компанията ще продължи сериозните инвестиции в научноизследователска и развойна дейност. Пътят към бъдещето за Huawei са иновациите, смята още ротационният председател.

Как да защитим работата на модерната фабрика
Съдържание от КОНТРАКС
Интелигентното видеонаблюдение влиза в умните фабрики
Съдържание от Коника Минолта Бизнес Солюшънс България
ERP системите в сърцето на умната фабрика
Съдържание от Тим ВИЖЪН България

Най-новото








ChatGPT изправя Google и Meta на нокти

ChatGPT изправя Google и Meta на нокти

  • 1
  • 178


Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК