Денис Горбунов, TBI Buy: Технологиите играят важна роля при изграждането на лоялност между търговци и клиенти

Денис Горбунов, член на УС и Изпълнителен директор TBI Buy

Денис Горбунов, TBI Buy: Технологиите играят важна роля при изграждането на лоялност между търговци и клиенти

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
291 прочитания

Денис Горбунов, член на УС и Изпълнителен директор TBI Buy


Задържането на клиенти е една от сложните задачи, пред които е изправен бизнеса. Какво точно представляват програмите за лоялност и как могат да помогнат в тази посока?

Не само онлайн бизнесите са изправени пред предизвикателствата да запазят своите клиенти, всички индустрии все по-трудно се справят с тази задача. Програмите за лоялност съчетават различни механизми за задържане на клиенти. Някои от тях предлагат награди при всяка покупка или преференциални оферти, до които останалите нямат достъп. По този начин търговците увеличават шанса си за следваща покупка. Ако до преди години лоялните програми предоставяха само една физическа карта за отстъпки, сега съществуват дигитални платформи, които опознават потребителското поведение по начини, които не сме си представяли, за да им предложат най-добрите условия. Такава платформа, например, е TBI Buy - мобилно приложение за пазаруване, което съчетава лоялна програма, разплащане на вноски без оскъпяване и възможности за онлайн пазаруване. Чрез него потребителите събират и ползват бонус точки в широка мрежа от онлайн и физически търговски обекти. От друга страна, търговците привличат нови клиенти, увеличават продажбите си и предоставят множество предимства пред конкурентите си. При така създалата се лоялност печелят и двете страни.

Кои са основните фактори и инструменти за изграждане на лоялност между търговци и клиенти?

Технологиите играят важна роля при изграждането на лоялност между търговци и клиенти. Дигитализацията на процесите спестява време и допълнителни усилия, както за едните, така и за другите. В същото време помага в процеса на опознаване на клиентите и предоставя много и прецизни данни. Когато имаме достатъчно информация за навиците и предпочитанията на потребителите, успяваме да отправим работещи персонализирани предложения към тях. Качеството на предлаганите продукти и услуги също е от голямо значение в процеса на изграждане на лоялност. Не на последно място, удобството сам да избираш начина на плащане, което търговците предоставят, също е ключов фактор, например, нашето решение "Купи сега, плати по-късно" води до заздравяване на връзката между търговци и клиенти като дава възможност за пазаруване без притеснения за месечния бюджет.

Какво представлява методът "Купи сега, плати по-късно" и защо е особено популярен сред по-младите хора? Какви са предимствата и недостатъците, с които идва?

"Купи сега, плати по-късно" е иновативен финансов инструмент, който представлява метод за разплащане на равни вноски без оскъпяване. Той е изключително полезен както за крайните потребители, така и за търговците. Клиентите имат възможност да пазаруват стоки на по-висока стойност без това да се отразява драстично на бюджета им и без да заплащат каквито и да е лихви. Кандидатстването е бързо и лесно, изцяло дигитално. За търговците "Купи сега, плати по-късно" е огромно предимство пред конкурентите, тъй като с него могат да предложат гъвкавост и да го използват като ефективен инструмент за увеличаване на продажбите. Основният таргет на такъв тип продукти са динамичните хора, които прекарват голяма част от времето си оналайн. Предимствата са много, но основното е, че този метод предоставя лесен и удобен начин за пазаруване, от който потребителите нищо не губят, а търговците привличат повече клиенти.

Задържането на клиенти е една от сложните задачи, пред които е изправен бизнеса. Какво точно представляват програмите за лоялност и как могат да помогнат в тази посока?

Не само онлайн бизнесите са изправени пред предизвикателствата да запазят своите клиенти, всички индустрии все по-трудно се справят с тази задача. Програмите за лоялност съчетават различни механизми за задържане на клиенти. Някои от тях предлагат награди при всяка покупка или преференциални оферти, до които останалите нямат достъп. По този начин търговците увеличават шанса си за следваща покупка. Ако до преди години лоялните програми предоставяха само една физическа карта за отстъпки, сега съществуват дигитални платформи, които опознават потребителското поведение по начини, които не сме си представяли, за да им предложат най-добрите условия. Такава платформа, например, е TBI Buy - мобилно приложение за пазаруване, което съчетава лоялна програма, разплащане на вноски без оскъпяване и възможности за онлайн пазаруване. Чрез него потребителите събират и ползват бонус точки в широка мрежа от онлайн и физически търговски обекти. От друга страна, търговците привличат нови клиенти, увеличават продажбите си и предоставят множество предимства пред конкурентите си. При така създалата се лоялност печелят и двете страни.

Кои са основните фактори и инструменти за изграждане на лоялност между търговци и клиенти?

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК