AIoT продуктите на Xiaomi влизат в хипермаркетите на Kaufland

Николай Нанков, регионален мениджър на Xiaomi за България, и Ялчин Джем, търговски директор на "Kaufland България" и член на управителния съвет на веригата

AIoT продуктите на Xiaomi влизат в хипермаркетите на Kaufland

Споразумението е ексклузивно за търговската верига, която ще предлага умните решения на Xiaomi в 60 търговски обекта

Владимир Владков
612 прочитания

Николай Нанков, регионален мениджър на Xiaomi за България, и Ялчин Джем, търговски директор на "Kaufland България" и член на управителния съвет на веригата


"Xiaomi България" сключи ексклузивно споразумение с "Kaufland България", което предвижда дългосрочно предлагане на продукти за дома на китайския производител в хипермаркетите на търговската верига. Умните свързани решения за дома стават все по-популярни сред масовите потребители, а "Xiaomi България" предлага у нас богато портфолио от разнообразни свързани устройства, разчитащи и на изкуствен интелект (AIoT), които допълват добре познатите смартфони на марката. Предлагането им в над 60 хипермаркета на Kaufland в 35 града, съчетани и с предимствата на новата карта за лоялни клиенти, ще осигурят на Xiaomi много по-широко присъствие и по-добра разпознаваемост сред масовите клиенти.

"Kaufland България" е най-голямата компания в ритейл сектора у нас (според класацията на Капитал) с годишен оборот 1,7 милиарда лева и повече от 65 000 служители. Тя обслужва по 5 милиона клиенти месечно, а пазарният й дял като стойност е около 17%. Чрез избора на партньор като Xiaomi компанията се стреми да диверсифицира още повече бизнеса си, предоставяйки на клиентите си иновативни решения за дома. Партньорството стартира с обща кампания, включваща 11 умни продукта за дома, включително домашна камера за видеонаблюдение и охранителна камера за външен монтаж, електронен кантар, измерващ до 150 кг, безжичен рутер със скорост над 1100 Mbps,безжични слушалки с голям обхват, водоустойчива смарт гривна, пречиствател за въздух, вертикална прахосмукачка и робот прахосмукачка за сухо и мокро почистване. За първи път в "Kaufland България" ще се предлагат Air Fryer с иновативен дизайн и управление през Mi Home, както и електрически скутери на Xiaomi с капацитет на батерията 7650 mAh, осигуряваща пробег до 30 км.

Освен наличието на множество различни продукти, което е сериозно предизвикателство предвид продължаващи проблеми с глобалните вериги за доставки, предимство на кампанията са отстъпките за лоялните клиенти на хипермаркета, които притежават пуснатата точно преди месец Kaufland Card. Компанията разработи едновременно физическа карта и дигитална, която може да бъде интегрирана в Google Pay. При покупка с тази карта притежателят събира точки за индивидуални купони, осигуряващи преференциални цени за дадени продукти. Именно такива отстъпки включва и новата съвместна кампания с Xiaomi, като намаленията варират от 15% за скутера до 40% за вертикалната прахосмукачка. Освен това мобилното приложение предоставя достъп до дигиталната касова бележка, която може да се използва и за гаранция на закупените устройства. В случая с Xiaomi повечето "умни" решения за дома са с 3 години гаранция.

"Това е първата от поредицата технологични изненади, които очакват лоялните клиенти на "Kaufland България". Избрахме да стартираме с продукти от портфолиото на Xiaomi първо заради качеството, което е изключително важно и за двете компании, но и заради общата ни амбиция да растем и да предлагаме най-доброто на клиентите си", заяви Ялчин Джем, търговски директор на "Kaufland България" и член на управителния съвет на веригата, при обявяването на партньорството.

"Избрахме да работим с "Kaufland България" заради изключително силното им национално присъствие и партньорско отношение. Широкото ни портфолио и богатата ни екосистема от качествени продукти на достъпни цени в комбинация с милионите потребители на "Kaufland България" са сигурен гарант, че ще растем заедно", допълни Николай Нанков, регионален мениджър на Xiaomi за България.

По-голямата част от приходите на компанията (над две трети) са от смартфоните, които се реализират през операторите и големите технологични вериги. Техните продажби се увеличават непрекъснато, осигурявайки на Xiaomi първо място у нас по пазарен дял към третото тримесечие на 2021 г. Същевременно производителят разширява все повече екосистемата си от интелигентни решения, която включва и смарт телевизори - категория, в която Xiaomi също бележи сериозен ръст, но продажбите поне в България все още страдат заради недостига на чипове и логистичните проблеми, свързани със затварянето на големи пристанища в Китай. При телевизорите компанията е първа в Китай, а в света тя е сред първите пет.

При електрическите тротинетки компанията също е сред лидерите. Портфолиото от AIOT продукти на Xiaomi се разширява, като глобалният годишен ръст в тази категория е почти 36 на сто, а общите приходите надхвърлиха 20.7 млрд. юана (около $3.24 млрд.). Към 30 юни 2021 г. броят на свързаните IoT устройства (без смартфони и лаптопи) в AIOT платформата на групата е почти 375 милиона броя, а броят на потребителите с 5 или повече устройства, свързани към тази платформа, надхвърля 7.4 милиона.

Освен настоящата съвместна кампания на Xiaomi и Kaufland двете компании планират и други съвместни инициативи, включително тематични продукти за първия учебен ден, за "Черния петък" и за Коледа.

"Xiaomi България" сключи ексклузивно споразумение с "Kaufland България", което предвижда дългосрочно предлагане на продукти за дома на китайския производител в хипермаркетите на търговската верига. Умните свързани решения за дома стават все по-популярни сред масовите потребители, а "Xiaomi България" предлага у нас богато портфолио от разнообразни свързани устройства, разчитащи и на изкуствен интелект (AIoT), които допълват добре познатите смартфони на марката. Предлагането им в над 60 хипермаркета на Kaufland в 35 града, съчетани и с предимствата на новата карта за лоялни клиенти, ще осигурят на Xiaomi много по-широко присъствие и по-добра разпознаваемост сред масовите клиенти.

"Kaufland България" е най-голямата компания в ритейл сектора у нас (според класацията на Капитал) с годишен оборот 1,7 милиарда лева и повече от 65 000 служители. Тя обслужва по 5 милиона клиенти месечно, а пазарният й дял като стойност е около 17%. Чрез избора на партньор като Xiaomi компанията се стреми да диверсифицира още повече бизнеса си, предоставяйки на клиентите си иновативни решения за дома. Партньорството стартира с обща кампания, включваща 11 умни продукта за дома, включително домашна камера за видеонаблюдение и охранителна камера за външен монтаж, електронен кантар, измерващ до 150 кг, безжичен рутер със скорост над 1100 Mbps,безжични слушалки с голям обхват, водоустойчива смарт гривна, пречиствател за въздух, вертикална прахосмукачка и робот прахосмукачка за сухо и мокро почистване. За първи път в "Kaufland България" ще се предлагат Air Fryer с иновативен дизайн и управление през Mi Home, както и електрически скутери на Xiaomi с капацитет на батерията 7650 mAh, осигуряваща пробег до 30 км.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК