"Некст Консулт" и стартъпът С4 Nexus създават съвместно дружество Next4Commerce, което ще помага на български и международни компании да подобрят и разширяват своите възможности за дигитална търговия. Новата организация има за цел да предложи на едно място възможности за трансформация на всички бизнес процеси, както и да подпомогне подбора и имплементирането на иновативни технологии.
Неслучайно двете фирми обединяват усилия, за да се фокусират върху е-търговците у нас и в региона. През последните няколко години електронната търговия се превърна в ключов канал за продажби за компании от всички индустрии. Тази тенденция беше допълнително ускорена и от ограниченията, свързани с пандемията.
Успешната е-търговия обаче изисква нещо повече от платформа, която да помага на организациите да увеличат обема на продажбите и да намалят разходите си. Ключов аспект от разработването на В2В или В2С платформа за продажби е клиентското изживяване, което компанията предоставя, а то включва не само покупката. За да се гарантира отлично потребителско пътешествие, е необходимо да бъдат обхванати и ефективно управлявани всички процеси по финанси, доставки, обслужване на клиенти и т.н.
Именно на тази нужда се опитват да отговорят "Некст Консулт" и С4 Nexus чрез новото си партньорство. Компаниите имат амбицията то да доведе до разместване на пазара на бизнес софтуер и промяна в разпределението на пазарния дял на доставчиците в Централна и Източна Европа.
"Развълнувани сме, че имаме възможността да споделим знанието, което натрупахме в областта на дигиталната търговия, работейки за водещи глобални бизнеси по света, с организации в Централна и Източна Европа", коментира Георги Запрянов, управляващ партньор в С4 Nexus. По думите му благодарение на богатия си опит във въвеждането на Salesforce Commerce Cloud и работата със световни брандове от Азия, Европа и Америка екипът може да допринесе за дигитализацията на В2В и В2С продажбите на бизнеса в региона ни.
От своя страна с това партньорство "Некст Консулт" разширява своите бизнес операции, покривайки цялото портфолио от продукти на Salesforce: В2В и В2С Commerce, маркетинг, продажби, обслужване и бизнес анализи. "Електронната търговия беше единствената липсваща част от нашето Salesforce портфолио и за нас беше важно да го добавим към това, което предлагаме", посочи Емил Вучков, директор "Маркетинг автоматизация и електронна търговия" в "Некст Консулт".
Новото дружество ще се управлява съвместно от двамата експерти. Вучков притежава повече от 15 години опит в областта на финансите и маркетинга и има основна роля в развитието на екипа и експертизата на "Некст Консулт" в областта на маркетинг автоматизацията. Запрянов пък допринася с над 14 години опит в управлението на глобални екипи, доставящи комплексни решения за клиенти като Adidas, Disney, Coca-Cola, Walmart и Clarins.
"Некст Консулт" и стартъпът С4 Nexus създават съвместно дружество Next4Commerce, което ще помага на български и международни компании да подобрят и разширяват своите възможности за дигитална търговия. Новата организация има за цел да предложи на едно място възможности за трансформация на всички бизнес процеси, както и да подпомогне подбора и имплементирането на иновативни технологии.
Неслучайно двете фирми обединяват усилия, за да се фокусират върху е-търговците у нас и в региона. През последните няколко години електронната търговия се превърна в ключов канал за продажби за компании от всички индустрии. Тази тенденция беше допълнително ускорена и от ограниченията, свързани с пандемията.