Ян Кешелак, главен изпълнителен директор на GLAMI

Ян Кешелак е новият главен изпълнителен директор на GLAMI Group

Компанията създава и инвестиционен фонд за електронна търговия от 5 милиона евро

Мария Динкова
509 прочитания

Ян Кешелак, главен изпълнителен директор на GLAMI


Ян Кешелак става следващият главен изпълнителен директор на GLAMI. Доскоро Кешелак заемаше позицията на главен директор по приходите на компанията, като през последните 5 години определяше посоката на развитие на компанията, отговаряйки за разширяването на бизнеса в Гърция, Адриатическите страни и Балтийските страни. Неговата задача ще бъде да завърши трансформацията на организацията от модна търсачка в платформа за откриване на модни стоки, базирана на хиперперсонализация и изкуствен интелект.

Интеграцията на италианската платформа Stileo

Смяната на ръководството съответства на краткосрочната и дългосрочната визия на GLAMI, която цели успешното приключване на интегрирането на най-голямата платформа за мода на италианския пазар, Stileo. Стратегическият играч на италианския пазар с 30-членен екип беше придобит от GLAMI през пролетта на 2022 г. Ян Кешелак фокусира своята енергия именно върху неговата интеграция чрез развитието на маркетингови и бизнес екипи.

Като бивш главен директор по приходите в GLAMI през последната година и след участието си в предишното разширяване на компанията в седем държави, включително Хърватия, Словения и Балтийските републики, той е в добра позиция да доведе компанията до успешно последно тримесечие въпреки всички предизвикателства, с които се сблъска електронната търговия през 2022 г. "Абсолютно съм убеден, че Ян може да поведе GLAMI към успеха на заложената визия и посока", заяви Томаш Ходбод, основател на GLAMI и настоящ партньор на инвестиционната група Miton.

Инвестиционният фонд

Компанията обяви и създаването на инвестиционен фонд за електронна търговия GLAMI Ventures ,който разполага с 5 милиона евро за първата година. Той има за цел да инвестира в проекти за намиране на ориентирани към клиента продукти, AI технологии и софтуер, което да спомогне за развитието на цялата екосистема на електронната търговия. Ръководният пост на новата организация ще бъде поет от Ходбод, който уточнява, че ще продължи да подкрепя GLAMI в ролята си на член на борда, като в същото време ще помага в търсенето на стратегически инвестиционни проекти в GLAMI Ventures.

Ходбод обяснява също така, че фондът е насочен към разработване на изкуствен интелект в електронната търговия, подкрепа на проекти, които помагат на потребителите да избират и купуват продукти онлайн, и подкрепа на проекти за кръгова икономика. "GLAMI е в състояние да генерира печалба, която можем да използваме за дългосрочни инвестиции и проекти. Като инвестиция можем да подкрепим не само ориентирани към крайните клиенти проекти за откриване на продукти, но и да разширим обхвата си, за да включим технологии и софтуер, които помагат за развитието на цялата екосистема. Например в момента търсим възможности в областта на кръговата икономика, B2B електронната търговия или AI SaaS компании", допълва Ходбод.

В дългосрочен план и двете стратегически решения - назначаването на новия изпълнителен директор и създаването на инвестиционния фонд, очертават визията на GLAMI за следващите пет години. Компанията се стреми да затвърди позицията си на съществуващите пазари и да запази ролята си на един от най-посещаваните и лесни за използване уебсайтове за мода в Централна Европа.

"Нашата цел е да ускорим трансформацията от търсачка, каквато я познавате сега, в платформа за откриване на мода, базирана на изкуствен интелект (AI) и иновативно машинно обучение, което създаваме сами, обяснява Кешелак. Автоматичното маркиране и категоризирането на продуктите, показването на подобни артикули и персонализирането на гамата от продукти са функции, за които сме разработили собствени решения в GLAMI. Чрез тях ние предоставяме на всеки потребител уникално изживяване при използването на нашата платформа."

Ян Кешелак става следващият главен изпълнителен директор на GLAMI. Доскоро Кешелак заемаше позицията на главен директор по приходите на компанията, като през последните 5 години определяше посоката на развитие на компанията, отговаряйки за разширяването на бизнеса в Гърция, Адриатическите страни и Балтийските страни. Неговата задача ще бъде да завърши трансформацията на организацията от модна търсачка в платформа за откриване на модни стоки, базирана на хиперперсонализация и изкуствен интелект.

Интеграцията на италианската платформа Stileo

Споразумението между съдружниците на стартъпа създава яснота в отношенията им
Съдържание за Адвокатско дружество "Динова, Русев и съдружници"
Tobel - управление на територията в умния град
Съдържание от Mapex

Най-новото







84% от компаниите - жертва на кибератаки

84% от компаниите - жертва на кибератаки

  • 0
  • 163



Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК