Софтуерната компания Progress ще придобие компанията за управление на комплексни данни и метаданни MarkLogic за 355 млн. долара. Сделката се очаква да приключи в началото на годината, се казва в официалното прессъобщение на разработчика. Така портфолиото на Progress ще се разшири с мултимоделна NoSQL база данни, стабилно управление на семантични метаданни и възможности за AI. Когато приключи, придобиването се очаква да добави над 100 милиона долара годишни приходи и да допринесе за сериозни парични потоци, като така осигури голяма стойност на акционерите на Progress.
"Ключът към успеха на всеки бизнес е неговата способност да се справя с предизвикателствата на сложните данни, използвайки информирани решения. За да се случи това, потребителите трябва да превърнат данните в действие и това е, което MarkLogic осигурява", коментира Йогеш Гупта, изпълнителен директор на Progress. "Дигиталният опит на Progress и инфраструктурните софтуерни продукти, съчетани с продуктите на MarkLogic, ще създадат платформа, осигуряваща на клиента възможност да стимулира бизнес успехите си", сподели още той.
Според наличната към момента информация Progress очаква да приключи четвъртото тримесечие на 2022 г. на приблизителна печалба 497 милиона долара, което представлява ръст 3,5% на годишна база.
Progress присъства на българския пазар, след като през 2014 година придоби Telerik. В София се намира нейният най-голям офис в глобален мащаб по брой служители, който е стратегически иновационен център.
Софтуерната компания Progress ще придобие компанията за управление на комплексни данни и метаданни MarkLogic за 355 млн. долара. Сделката се очаква да приключи в началото на годината, се казва в официалното прессъобщение на разработчика. Така портфолиото на Progress ще се разшири с мултимоделна NoSQL база данни, стабилно управление на семантични метаданни и възможности за AI. Когато приключи, придобиването се очаква да добави над 100 милиона долара годишни приходи и да допринесе за сериозни парични потоци, като така осигури голяма стойност на акционерите на Progress.
"Ключът към успеха на всеки бизнес е неговата способност да се справя с предизвикателствата на сложните данни, използвайки информирани решения. За да се случи това, потребителите трябва да превърнат данните в действие и това е, което MarkLogic осигурява", коментира Йогеш Гупта, изпълнителен директор на Progress. "Дигиталният опит на Progress и инфраструктурните софтуерни продукти, съчетани с продуктите на MarkLogic, ще създадат платформа, осигуряваща на клиента възможност да стимулира бизнес успехите си", сподели още той.