"Ракутен Вайбър" обяви старта на услугата "Бизнес профили". Профилът дава достъп до ключова за бизнеса и за клиентите информация като продукти, работно време, възможност за реклама, която на този етап е безплатна, и др. "Това е така наречената шапка на всички комуникационни канали на бизнеса във Viber", обясни Константин Костадинов, старши директор "Продажби за Централна и Източна Европа и ОНД" в Rakuten Viber. Новата услуга е тествана пилотно в България и вече е налична глобално.
Бизнес профилът съдържа името и логото на бранда, син верификационен знак, описание, контакти и канали за комуникация, достъпни чрез Viber. Брандовете могат да добавят до три физически адреса, линк към уебсайт, телефонен номер и описание до 1000 знака. Потребителите от своя страна могат да търсят бизнес профили чрез въвеждането на ключови думи в полето за търсене във Viber.
"Много е трудно, да не кажа - невъзможно, някой да отвлече профила и да се представи за бизнес, който не е той. Всичко минава през ръчна обработка. Трябва бизнесът да има договорни отношения с нас или с наши партньори, за да бъде интегриран или верифициран в приложението", обясни Константин Костадинов.
Бизнес профилите са публични по подразбиране, което прави откриването им много бързо и лесно и дава възможност на потребителя проактивно да започне комуникация с компанията. Той може да избере и най-подходящия канал за комуникация - дали да се обади, да получава съобщения или да инициира чат комуникация с изкуствения интелект, който е закачен за самия профил на бизнеса. И не на последно място, той може да следва съдържанието, което компанията публикува в своя канал. "От друга страна, брандовете могат да организират по-ефективно разговорите с клиентите си на едно място с подобрено преживяване и за двете страни", обясниха още от компанията.
Услугата е насочена към средните и големите компании, като след няколко месеца от "Ракутен Вайбър" обещават да пуснат услуга и за малките фирми. Бизнес профилите са поредната стъпка на Вайбър към превръщането му в суперприложение. През септември компанията обяви услугата "Бизнес чат" - папка, която събира всички верифицирани бизнес съобщения на различните компании. Над 85 000 са вече уникалните потребители, които ползват услугата всеки ден в България. "Целта на тези нововъведения е да намерим синергията в приложенията до такава степен, че самите потребители да усетят ползите, а организации да видят какво ново и допълнително им носят те", коментира още Костадинов.
"Ракутен Вайбър" обяви старта на услугата "Бизнес профили". Профилът дава достъп до ключова за бизнеса и за клиентите информация като продукти, работно време, възможност за реклама, която на този етап е безплатна, и др. "Това е така наречената шапка на всички комуникационни канали на бизнеса във Viber", обясни Константин Костадинов, старши директор "Продажби за Централна и Източна Европа и ОНД" в Rakuten Viber. Новата услуга е тествана пилотно в България и вече е налична глобално.
Бизнес профилът съдържа името и логото на бранда, син верификационен знак, описание, контакти и канали за комуникация, достъпни чрез Viber. Брандовете могат да добавят до три физически адреса, линк към уебсайт, телефонен номер и описание до 1000 знака. Потребителите от своя страна могат да търсят бизнес профили чрез въвеждането на ключови думи в полето за търсене във Viber.