Гледайте запис от уебинара за Трансформация на дигиталното съдържание, част от програмата на годишните награди Digitalk&A1 Awards.
Специален гост бе Любомир Ангелов, мениджър "Проучвания и развитие на стратегията" в bTV Media Group, с който обсъдихме бъдещето на локалното съдържание в един все по-глобален свят.
"По никакъв начин не мога да кажа, че има отлив на зрители от телевизията. Даже в двете години на пандемия, които преминахме съвсем наскоро, имаше изключително голям бум на потребяване на телевизионно съдържание. В съвременния свят съдържанието вече е навсякъде и потребителите просто гледат повече", сподели г-н Ангелов.
Фокус в развитието на видео платформите имат два подхода - платен и безплатен. "Безплатният модел винаги е този, който ще привлича по голяма част от аудиторията, докато платения по малка част. Но също така да не забравяме, че на пазара там, където потребителят трябва да даде своите пари като месечна такса, конкуренцията също е много голяма и потребителят може да се абонира за всички платформи, които иска. Но така или иначе това като отправна точка го казвам, за да продължа нататък, че първото предизвикателство е чисто съдържателно", каза още Ангелов.
Мениджърът в бТВ подчерта, че локалното съдържание там е изключително важно и то е част от стратегията на всеки един успешен локален производител и доставчик на медийни преживявания.
Събитието се излъчи на живо във Facebook и в YouTube. Ако искате да получите известия за предстоящите уебинари от проекта Digitalk&A1 Awards, може да се запишете тук:
Гледайте запис от уебинара за Трансформация на дигиталното съдържание, част от програмата на годишните награди Digitalk&A1 Awards.
Още по темата




