Официален старт на стажантската си кампания за тази година даде Мтел. Мотото на кампанията е „Експедиция Мтел“ и участие в нея ще вземат около 90 младежи. Те ще се обучават в направленията Информационни технологии, Телекомуникации, Финанси, Право, Човешки ресурси, Маркетинг и Корпоративни комуникации.
Стажантите са студенти в трети и четвърти курс в Технически университет – София, Software University – София, Университетът за национално и световно стопанство, Американски университет в България, Нов български университет, Варненски свободен университет "Черноризец Храбър"и ESIEE – Париж.
По време на обучението им за участниците ще бъдат организирани различни тренинги, доброволчески тиймбилдинг и онлайн обучения, които ще помогнат да изградят по-приятна и ползотворна работна среда за тях, обясняват от телекома. Разбира се, младежите ще работят и по реални бизнес казуси. Резултатите от труда им ще бъдат представени в края на стажантския период.
Официален старт на стажантската си кампания за тази година даде Мтел. Мотото на кампанията е „Експедиция Мтел“ и участие в нея ще вземат около 90 младежи. Те ще се обучават в направленията Информационни технологии, Телекомуникации, Финанси, Право, Човешки ресурси, Маркетинг и Корпоративни комуникации.
Стажантите са студенти в трети и четвърти курс в Технически университет – София, Software University – София, Университетът за национално и световно стопанство, Американски университет в България, Нов български университет, Варненски свободен университет "Черноризец Храбър"и ESIEE – Париж.
По време на обучението им за участниците ще бъдат организирани различни тренинги, доброволчески тиймбилдинг и онлайн обучения, които ще помогнат да изградят по-приятна и ползотворна работна среда за тях, обясняват от телекома. Разбира се, младежите ще работят и по реални бизнес казуси. Резултатите от труда им ще бъдат представени в края на стажантския период.