Телерик Академия стартира приема за Telerik Academy Upskill Digital Marketing. Това е второто издание на 3-месечната практическа програма за специалисти с опит в областта на маркетинга. Обучението ще започне на 27 април, а кандидатстването за него е отворено до 29 март.
Нуждата от специалисти по дигитален маркетинг расте в глобален мащаб. Проучване на MCKinley Marketing Partners, което изследва тенденциите в наемането на маркетинг талант, сочи, че компаниите търсят преди всичко дигитални маркетолози (61% от анкетираните) и на последно място професионалисти по традиционен маркетинг (33%).
"Днес почти 100% от бизнесите имат дигитално присъствие. Това налага както маркетинг специалистите и производните на тази дисциплина, така и собствениците на компании да имат задълбочени познания по дигитален маркетинг. Първите, за да си гарантират, че са релевантни на пазара на труда, а вторите, за да направят бизнеса си устойчив и успешен", коментира Александра Мечкова, изпълнителен директор на Телерик Академия.
Кандидатстване до 29 март
Програмата е насочена към специалисти в областта на маркетинга, продажбите и рекламата, целящи да изведат кариерата си до следващото ниво, както и към собственици на бизнес и компании, които искат да използват ефективно възможностите на дигиталния маркетинг.
Кандидатстването става онлайн през сайта на Телерик Академия, като изисква подаване на автобиография и преминаване на онлайн тест по основи на маркетинга. Желаещите е необходимо да разполагат с минимум една година опит в областта на традиционния или дигиталния маркетинг.
Холистично обучение
Валидирана от компании и маркетинг организации като SiteGround, Progress, Raiffeisen Bank, IAB Bulgaria и др., програмата предоставя 360-градусова картина на дигиталния маркетинг и търсените от бизнеса умения. Обучението ще се провежда 2-3 вечери седмично в периода 27 април - 29 юли, което позволява съчетаването му с работа или следване. Предвидени са и 2 едноседмични ваканции.
Участниците усвояват пълния спектър от дисциплини: планиране и позициониране, създаване на ангажиращо съдържание за уеб, имейл маркетинг, SEO, онлайн реклама, анализ на данни и създаване на дигитална стратегия. Те работят по реални кампании, зададени от бизнеси, опериращи на българския и световен пазар. На финала курсистите трябва да изградят завършена дигитална стратегия и да я представят пред компаниите.
"Сферата на маркетинга се променя постоянно. Все по-трудно е да си винаги в крак с новостите и да запазиш конкурентното си предимство. Задълбочена и интензивна, програмата на Телерик Академия дава цялостен поглед върху всички ключови аспекти от дигиталния маркетинг и възможност за бързо надграждане на познанията и усвояване на най-новите тенденции," споделя завършилият първото ѝ издание Добрин Гранчаров, мениджър "Продуктов маркетинг" в американската компания Smule.
Лекторски екип от водещи практици
Лектори са водещи практици с дългогодишен опит в областта на дигиталния маркетинг. Те ще споделят най-добри практики и тествани похвати, които участниците могат директно да приложат в работата си. Обучението се провежда в малки групи с индивидуален подход на преподаване и регулярна обратна връзка.
Основен лектор е Ина Тончева, маркетинг експерт и съосновател на The Indigitals, работила преди това в Chaos Group, Progress и Telerik. Участие ще вземат също Иво Шипочки, консултант "Дигитален маркетинг" във VertoDigital, Тодор Саракчиев, съосновател на ROImonks, Парис Чайлдрес, основател на Hop Online и преди това мениджър "Бизнес развитие" в Google, Лили Грозева консултант "Маркетинг и SEO" във VertoDigital, Паулина Цолова, ръководител "Маркетинг съдържание" в Progress, и др.
Телерик Академия стартира приема за Telerik Academy Upskill Digital Marketing. Това е второто издание на 3-месечната практическа програма за специалисти с опит в областта на маркетинга. Обучението ще започне на 27 април, а кандидатстването за него е отворено до 29 март.
Нуждата от специалисти по дигитален маркетинг расте в глобален мащаб. Проучване на MCKinley Marketing Partners, което изследва тенденциите в наемането на маркетинг талант, сочи, че компаниите търсят преди всичко дигитални маркетолози (61% от анкетираните) и на последно място професионалисти по традиционен маркетинг (33%).