Петър Дивитаков стана вицепрезидент на Schneider Electric за Югоизточна Европа

Владимир Владков
343 прочитания

Петър Дивитаков е назначен на позицията вицепрезидент "Индустриален бизнес" на Schneider Electric за Югоизточна Европа, съобщиха от компанията. Досега момента Дивитаков е бил маркетинг директор на Schneider за България, Албания, Косово и Северна Македония. Новата му позиция е базирана отново в София, което затвърждава страната ни като ключова за региона за глобалната компания.

Петър Дивитаков има 12-годишен опит в сферата на енергийните и промишлени проекти на Schneider Electric. Заемал е различни длъжности в компанията, включително мениджър "Бизнес развитие", мениджър "Ключови клиенти" и маркетинг директор. "За мен е изключително мотивиращо да работя в сферите на индустрията на дигиталните технологии, когато IIoT и IoT платформите (Интернет на нещата) създават нови бизнес модели, насочени към подобрена свързаност, контрол и управление, сподели при поемането на новата позиция Петър Дивитаков. - В глобална компания като Schneider Electric се стремим да предоставяме на клиентите си най-съвременните и авангардни дигитални решения, които са ориентирани към приложения, уникални за всяка индустрия."

Мястото на Петър Дивитаков се заема от Кстанти Менуну (от Гърция), досега маркетинг директор за Гърция и Кипър. Той вече ще отговаря за Албания, България, Косово и Северна Македония.

Политиката на Schneider Electric в областта на човешкия капитал се фокусира върху това да направи работата на различни позиции по-интересна и предизвикателна, като предоставя широк хоризонт за развитие. Служителите придобиват компетентност за бизнеса в по-общ регионален мащаб. "Това е пътят на Schneider Electric към своеобразно окрупняване на региона, за да го направи по-конкурентен спрямо други региони с традиционно по-развита икономика", добавят от компанията.

Петър Дивитаков е назначен на позицията вицепрезидент "Индустриален бизнес" на Schneider Electric за Югоизточна Европа, съобщиха от компанията. Досега момента Дивитаков е бил маркетинг директор на Schneider за България, Албания, Косово и Северна Македония. Новата му позиция е базирана отново в София, което затвърждава страната ни като ключова за региона за глобалната компания.

Петър Дивитаков има 12-годишен опит в сферата на енергийните и промишлени проекти на Schneider Electric. Заемал е различни длъжности в компанията, включително мениджър "Бизнес развитие", мениджър "Ключови клиенти" и маркетинг директор. "За мен е изключително мотивиращо да работя в сферите на индустрията на дигиталните технологии, когато IIoT и IoT платформите (Интернет на нещата) създават нови бизнес модели, насочени към подобрена свързаност, контрол и управление, сподели при поемането на новата позиция Петър Дивитаков. - В глобална компания като Schneider Electric се стремим да предоставяме на клиентите си най-съвременните и авангардни дигитални решения, които са ориентирани към приложения, уникални за всяка индустрия."

Споразумението между съдружниците на стартъпа създава яснота в отношенията им
Съдържание за Адвокатско дружество "Динова, Русев и съдружници"
Tobel - управление на територията в умния град
Съдържание от Mapex

Най-новото

3.3 млрд. устройства ще търгуват едно с друго до 2030 г.

3.3 млрд. устройства ще търгуват едно с друго до 2030 г.

  • 0
  • 20









Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК