Experian Bulgaria Global Delivery Centre е с нов лидер. Екатерина Недялкова поема управлението местното поделение на компанията. Тя има над 15 години опит в международни компании, като 4 от тях като част от екипа на Experian България, с фокус върху стратегически бизнес трансформации и подобряването на оперативните процеси.
Екатерина се присъединява към екипа през 2016 г. като ръководител на ключова за компанията програма на глобално ниво за "Непрекъснато усъвършенстване и подобряване на процесите". В началото на 2019 година поема да ръководи програмата на глобално ниво, за четирите стратегически центъра за услуги в Experian - България, Коста Рика, Чили и Малайзия. За последните години има зад гърба си реализирани редица стратегически проекти и трансформации, които подпомагат бизнеса с иновации и автоматизации, по-добре структурирани процеси и високоефективни екипи.
Experian присъства в България от 2004 г., като сега българският офис е най-големия център за регион Европа, Близък изток и Африка с над 1000 служители. Компанията има множество отличия за най-добър работодател, заради много си инициативи, партньорства и добри работодателски практики, като програмата за гъвкаво работно време, например. Experian е в топ 5 на софтуерните компании в България.
"Българският център е един от основните двигатели за развитието на бизнеса на Experian. Нашите екипи обхващат целия цикъл по доставяне на един продукт - от разработване на софтуерните решения, през анализите на големи данни до имплементирането им при клиентите и поддръжката, коментира Екатерина Недялкова. Моята роля ще бъде да продължим да надграждаме взаимоотношенията си с бизнеса и участието на българския офис в ключови проекти. Това ще даде допълнителни възможности и добавена стойност на българските екипи. Локално на пазара Experian е утвърден лидер и ние ще продължим да налагаме добрите работодателски практики и да работим за развитието на младите хора в България."
Experian Bulgaria Global Delivery Centre е с нов лидер. Екатерина Недялкова поема управлението местното поделение на компанията. Тя има над 15 години опит в международни компании, като 4 от тях като част от екипа на Experian България, с фокус върху стратегически бизнес трансформации и подобряването на оперативните процеси.
Екатерина се присъединява към екипа през 2016 г. като ръководител на ключова за компанията програма на глобално ниво за "Непрекъснато усъвършенстване и подобряване на процесите". В началото на 2019 година поема да ръководи програмата на глобално ниво, за четирите стратегически центъра за услуги в Experian - България, Коста Рика, Чили и Малайзия. За последните години има зад гърба си реализирани редица стратегически проекти и трансформации, които подпомагат бизнеса с иновации и автоматизации, по-добре структурирани процеси и високоефективни екипи.