Теленор стартира програмата за кариерно развитие на хора с различни възможности Open Mind

Седмото издание на инициативата дава шанс за работа на участниците в шест различни направления: маркетинг, финанси, човешки ресурси, продажби, обслужване на клиенти

Мария Динкова
677 прочитания

Теленор стартира седмото, поредно издание на програмата за кариерно развитие и социална интеграция на хора с различни възможности Open Mind. Двугодишната програма дава шанс на хора с увреждания да развият своите социални и функционални умения в реална бизнес среда, като по този начин повишат квалификацията и конкурентоспособността си на пазара на труда, трупайки безценен практически опит и добивайки увереност в професионалните си качества.

Тазгодишното издание Теленор дава шанс за работа на участниците в шест различни направления. Служители се търсят в сферата на маркетинг, финанси, човешки ресурси, продажби, обслужване на клиенти. Двугодишната програма предвижда обучения, работа по реални бизнес проекти под менторството на водещи експерти в съответните области, при конкурентно възнаграждение и възможност за гъвкаво работно време. Предварителният подбор на кандидатите се осъществява с помощта на неправителствената организация JAMBA.

Кандидатите за участие в Open Mind могат да изпратят своята автобиография и мотивационно писмо, като се регистрират тук до 19 септември 2021 г. включително. Те следва да имат завършено средно или висше образование, в зависимост от избраната област, компютърна грамотност, силна мотивация и желание за учене. Владеенето на английски език е предимство.

Open Mind е сред най-устойчивите и дългосрочни инициативи на Теленор. За изминалите шест издания над 20 души с различни възможности са участвали в програмата, като всички те са успешно реализирани на трудовия пазар, а седем от тях са назначени на постоянен трудов договор в Теленор България. Програмата води до отлични резултати в приобщаване на хората с увреждания и е принос към един значим сегмент от пазара на труда у нас, където и държавата, и бизнесите насочват все повече усилия.

Дизайнът на Open Mind дава възможност не само за формиране на конкурентоспособни специалисти сред хората с увреждания, но и създава работна среда, насърчаваща многообразието на служебното място, а по този начин екипите се обогатяват и сплотяват, приемайки хора с различни умения, мислене и гледна точка.

"В Теленор ценим и полагаме целенасочени усилия в посока развитието, създаване на многообразие и инвестицията в повишаване квалификацията на нашия екип. В този смисъл Open Mind е не просто една от нашите социални програми, но и израз на стремежа ни за работа с хора с уникален житейски опит. Със спектъра от активности в рамките на програмата Open Mind адресираме максимален брой заинтересовани страни за развитието на този сегмент от пазара на труда и сме готови да споделим опита на Теленор с други компании", споделя Галина Чулева, главен директор "Управление на хора и култура" в Теленор България.

Програмата Open Mind се отличава с три ключови елемента, които взаимно се допълват и надграждат. Това са: Open Mind - насочен към търсещите работа хора с увреждания; Open Mind Academy - за нуждаещите се от подкрепа за повишаване на професионалната квалификация; и Open Mind Workshops - предназначен за различни бизнеси с устойчив интерес към наемане на хора с увреждания и с фокус върху обмена на добри практики.

След приключване на двугодишната програма участниците ще получат подкрепа за професионалната си реализация в или извън Теленор България.

Теленор стартира седмото, поредно издание на програмата за кариерно развитие и социална интеграция на хора с различни възможности Open Mind. Двугодишната програма дава шанс на хора с увреждания да развият своите социални и функционални умения в реална бизнес среда, като по този начин повишат квалификацията и конкурентоспособността си на пазара на труда, трупайки безценен практически опит и добивайки увереност в професионалните си качества.

Тазгодишното издание Теленор дава шанс за работа на участниците в шест различни направления. Служители се търсят в сферата на маркетинг, финанси, човешки ресурси, продажби, обслужване на клиенти. Двугодишната програма предвижда обучения, работа по реални бизнес проекти под менторството на водещи експерти в съответните области, при конкурентно възнаграждение и възможност за гъвкаво работно време. Предварителният подбор на кандидатите се осъществява с помощта на неправителствената организация JAMBA.

Споразумението между съдружниците на стартъпа създава яснота в отношенията им
Съдържание за Адвокатско дружество "Динова, Русев и съдружници"
Tobel - управление на територията в умния град
Съдържание от Mapex

Най-новото







84% от компаниите - жертва на кибератаки

84% от компаниите - жертва на кибератаки

  • 0
  • 164



Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК