Стартира приемът за програмата по дигитален маркетинг на Телерик Академия

Стартира приемът за програмата по дигитален маркетинг на Телерик Академия

Кандидатстването е отворено до 20 февруари

Мария Динкова
890 прочитания

Телерик Академия обяви прием за новото издание на програмата Upskill Digital Marketing, което ще е единствено за 2022 г. Тримесечното обучение започва на 14 март и ще се провежда 2-3 вечери седмично в изцяло онлайн формат, а приемът е отворен до 20 февруари. Курсистите се обучават по обновена програма с повече практика, нови лектори и интересни задания, за да надградят уменията си във всички аспекти на дигиталния маркетинг, ключови за бизнеса днес.

Кандидатстването е онлайн през сайта на Телерик Академия. Четвъртото издание на обучението подготвя и развива специалисти от областта на традиционния маркетинг, продажби, реклама и други свързани роли за успешно развитие като холистични дигиталните маркетолози. Програмата е изградена изцяло в сътрудничество с водещи експерти от сферата и е валидирана с бизнеса, за да могат участниците да са сигурни, че развиват търсени умения, защитени за бъдещето. Това я прави подходяща и за компании, които искат да надградят уменията на служителите си, за да бъдат гъвкави в дигиталната маркетинг среда.

"Успехът на всеки бизнес зависи от способността му да достигне до правилната аудитория с точното послание. В четвъртото издание на Upskill програмата ни по дигитален маркетинг участниците ще се научат да правят това директно от хората, които развиват успешни маркетинг стратегии за локални и международни компании и стартиращи компании. Всеки от лекторите ще сподели личния си опит, доказани практики и стратегии, което е своеобразен пряк път за участниците по пътя към успешна кариера като дигитален маркетолог. Освен че ще надградят уменията си, курсистите ще имат възможност и да обогатят професионалната си мрежа", коментира Александра Мечкова, изпълнителен директор на Телерик Академия.

Усвояване на практика

В Upskill Digital Marketing курсистите се възползват от удобството на онлайн обучението, но с всички силни страни на програмите на Телерик Академия - екипна работа по реални проекти, 100% фокус върху практиката, достъп до водещи експерти и менторство. Главен лектор в програмата е Крис Велев, собственик на DigiMentals, маркетинг професионалист с дългогодишен опит и експерт в областта на SEO и PPC. Част от лекторския състав са Ина Тончева, съосновател на The Indigitals, развивала дигиталния маркетинг на компании като Progress и VMware, Никола Георгиев, основател Kvaba Interactive, Стан Димитров, собственик на Konversa с опит в кампании за Fox Sports, Happy и A1, Велин Пенев, директор дигитален маркетинг, Chaos.

Към тях се присъединяват и още нови лектори и такива от предходните издания. Експертизата на всеки от тях в конкретна насоченост - бранд и позициониране, работа с инструментите на Google, социални мрежи, създаване на съдържание (текст, аудио, видео), имейл маркетинг, инфлуенсър маркетинг, означава, че курсистите ще усвоят най-ключовите направления на дигиталния маркетинг директно от хората, които ги практикуват ежедневно.

По време на програмата курсистите получават безплатен достъп до маркетингови инструменти за SEO оптимизация (Ahrefs и Surfer) и работят с платформи като Google Analytics и Google Ads, Facebook Ads Manager, Creator Studio и др. Участниците в обучението могат да започнат да прилагат новите си умения в дейността си на маркетингови специалисти още по време на курса. Финалните курсови проекти за всеки екип е на база реален бизнес казус на клиент, а презентирането им се случва пред водещи експерти от съответните компании.

Кандидатстване и прием

Срокът за подаване на кандидатура е 20 февруари 2022 г. през сайта на Телерик Академия. Следващата стъпка в процеса е преминаването през онлайн тест по основи на маркетинга. Изискванията към кандидатите е да имат поне 1 година опит в сферата на маркетинга или друга свързана сфера.

Кариерен уебинар по дигитален маркетинг

По време на онлайн кариерен уебинар на 11 януари 2022 г., Крис Велев, заедно с част от лекторския състав, ще разкаже повече за програмата, кандидатстването, лекциите и развитието на професията у нас.

Събитието е безплатно, но изисква предварителна регистрация.

Снимка: Pixabay

Телерик Академия обяви прием за новото издание на програмата Upskill Digital Marketing, което ще е единствено за 2022 г. Тримесечното обучение започва на 14 март и ще се провежда 2-3 вечери седмично в изцяло онлайн формат, а приемът е отворен до 20 февруари. Курсистите се обучават по обновена програма с повече практика, нови лектори и интересни задания, за да надградят уменията си във всички аспекти на дигиталния маркетинг, ключови за бизнеса днес.

Кандидатстването е онлайн през сайта на Телерик Академия. Четвъртото издание на обучението подготвя и развива специалисти от областта на традиционния маркетинг, продажби, реклама и други свързани роли за успешно развитие като холистични дигиталните маркетолози. Програмата е изградена изцяло в сътрудничество с водещи експерти от сферата и е валидирана с бизнеса, за да могат участниците да са сигурни, че развиват търсени умения, защитени за бъдещето. Това я прави подходяща и за компании, които искат да надградят уменията на служителите си, за да бъдат гъвкави в дигиталната маркетинг среда.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК