IAB Bulgaria стартира стажантска програма за дигитален маркетинг

IAB Bulgaria стартира стажантска програма за дигитален маркетинг

Инициативата дава възможност на младите таланти да започнат кариерата си в компаниите, които са членове на организацията

Мария Динкова
460 прочитания

IAB Bulgaria, част от глобалното рекламно сдружение Interactive Advertising Bureau, стартира първата по рода си стажантска програма за дигитален маркетинг "Скочи в Digital-а". Инициативата предоставя възможност на млади мотивирани хора да започнат своята кариера чрез избран от тях стаж в някоя от компаниите, които са членове на организацията.

Стажантската програма ще позволи придобиването на ценен практически опит и кариера в комуникационната индустрия и области като дигиталния маркетинг, медии, реклама и връзки с обществеността. Практиките ще се провеждат във водещи дигитални рекламни и медийни агенции и технологични компании, отговорни за развитието на дигиталната индустрия в страната, като първите включили се компании са "A1 България", Xplora, Net Info, Digitas/част от Publicis Group, Vivacom, SEOMAX, View Sofia, d:istinkt, Prodesign, Sunday Media, Interpartners, CreateX, PHD Bulgaria, Stellary Agency, Пощенска банка, Together&.

Заинтересованите бъдещи професионалисти могат да кандидатстват за избрания от тях стаж в предпочитаната компания в периода 14 - 27 март. Подборът и интервютата ще се проведат в периода 28 март - 3 април, като след това ще започне и практическата работа на стажантите.

"В новите условия, когато светът буквално се премести в онлайн средата, развитието на бизнесите изисква специфични умения, които често се придобиват само с практиката. С новата ни стажантска програма IAB Bulgaria подпомага успеха на младите таланти, като им предоставя трамплин за старт на кариерата чрез конкретно насочена подготовка и възможност за кариерно развитие във водещи български компании", споделя Надя Гогова, изпълнителен директор на IAB Bulgaria.

Стажантската програма е насочена към студенти, които могат да заявят интереса си към инициативата, като се регистрират на уебсайта на IAB. Включилите се в първото издание на "Скочи в Digital-а" организации - членове на сдружението, ще вземат участие и с лекции на практични и актуални за студентите теми, както и с представяне на конкретни стажантски позиции и възможности при тях. Графикът на тематичните лекции ще бъде обявен допълнително на сайта на организацията.

IAB Bulgaria, част от глобалното рекламно сдружение Interactive Advertising Bureau, стартира първата по рода си стажантска програма за дигитален маркетинг "Скочи в Digital-а". Инициативата предоставя възможност на млади мотивирани хора да започнат своята кариера чрез избран от тях стаж в някоя от компаниите, които са членове на организацията.

Стажантската програма ще позволи придобиването на ценен практически опит и кариера в комуникационната индустрия и области като дигиталния маркетинг, медии, реклама и връзки с обществеността. Практиките ще се провеждат във водещи дигитални рекламни и медийни агенции и технологични компании, отговорни за развитието на дигиталната индустрия в страната, като първите включили се компании са "A1 България", Xplora, Net Info, Digitas/част от Publicis Group, Vivacom, SEOMAX, View Sofia, d:istinkt, Prodesign, Sunday Media, Interpartners, CreateX, PHD Bulgaria, Stellary Agency, Пощенска банка, Together&.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК