Желяз Кольовски заема поста директор маркетингови комуникации във Vivacom, считано от 30 май, обявиха от компанията. Той има над десетгодишен опит в сферата на маркетинга, като е участвал и ръководил успешно различни проекти в големи компании в страната. В новата си роля Желяз Кольовски ще има ключова позиция за реализиране стратегията на компанията, като заедно с екипа си ще се фокусира върху това общуването с клиентите да е по-продуктивно, динамично и ангажиращо.
Богатият професионален опит на Желяз Кольовски включва успешното създаване, внедряване и развитие на различни комуникационни и бранд стратегии, в резултат на които е увеличен пазарният дял на съответните продукти и услуги. Заемал е позиции като директор маркетинг, маркетинг одит мениджър и маркетинг мениджър в различни компании в страната. Има три магистърски степени - "Международна търговия" и "Финансов мениджмънт" от Пловдивския университет "Паисий Хилендарски", както и "Икономика", специалност "Маркетинг" от Стопанската академия "Димитър Ценов" гр. Свищов. Желяз има и специализация по бизнес администрация от Edinburgh Business School, Heriot-Watt University.
"Горд съм да поема поста директор маркетингови комуникации във Vivacom, който същевременно приемам и за професионално предизвикателство. Поставили сме си амбициозни цели за развитието на маркетинговите комуникации и заемам новата позиция със стремеж да ги постигнем", споделя Желяз Кольовски.
Желяз Кольовски заема поста директор маркетингови комуникации във Vivacom, считано от 30 май, обявиха от компанията. Той има над десетгодишен опит в сферата на маркетинга, като е участвал и ръководил успешно различни проекти в големи компании в страната. В новата си роля Желяз Кольовски ще има ключова позиция за реализиране стратегията на компанията, като заедно с екипа си ще се фокусира върху това общуването с клиентите да е по-продуктивно, динамично и ангажиращо.
Богатият професионален опит на Желяз Кольовски включва успешното създаване, внедряване и развитие на различни комуникационни и бранд стратегии, в резултат на които е увеличен пазарният дял на съответните продукти и услуги. Заемал е позиции като директор маркетинг, маркетинг одит мениджър и маркетинг мениджър в различни компании в страната. Има три магистърски степени - "Международна търговия" и "Финансов мениджмънт" от Пловдивския университет "Паисий Хилендарски", както и "Икономика", специалност "Маркетинг" от Стопанската академия "Димитър Ценов" гр. Свищов. Желяз има и специализация по бизнес администрация от Edinburgh Business School, Heriot-Watt University.