Какви са дилемите, които лидерите в организациите, изправени пред променените условия за работа и очаквания на хората, трябва да решават и как да се грижим за хората в новата реалност и да отговаряме на техните потребности. Това бяха част от темите във фокуса на пролетната конференция на Българската асоциация за управление на хора (БАУХ). Събитието се проведе на живо след двегодишен онлайн формат и под наслов "reConnect: Yourself, Your Team, Your Organization". От 9 до 11 юни 2022 г. в Слънчев бряг над 250 професионалисти в областта на човешките ресурси в различни компании обменяха опит, идеи, споделяха проекти, обсъждаха казуси и търсиха решения заедно.
"Дестилирахме много от натрупаните емоции, не тръгнахме да изтупваме от нафталина стари практики, защото знаем, че вече старото не ни върши работа. Искаме да дадем път и да прегърнем новото, това, което ни обогатява", заяви Детелина Смилкова, председател на управителния съвет на БАУХ. "През тези две години на крайности видяхме много примери за подражание, но и много примери, които искахме да загърбим и така да се разграничим. Хубавото е, че осъзнахме тези две неща и сме тук, за да споделим опит, пък и защо да не се похвалим", допълни още тя.
Събитието стартира с три мастъркласа, в които участниците имаха възможност да опознаят по-добре своите силни страни и да помислят как да ги използват, за да увеличат влиянието си; да изградят собствения си бранд като професионалисти; да потърсят начините, за да стимулират екипността в променените условия на работа; и да поработят заедно върху това как да създават максимално добро преживяване за служителите във всеки момент от техния жизнен цикъл в компанията. Предизвикателствата, които дигиталната трансформация на знанията носи, и какви решения работят за преодоляването им дискутираха част от участниците по време на интерактивните работилници за обмен на опит и практики. Темата за задържането и развитието на таланти в новата реалност също влезе във фокуса на събитието. В последния ден от конференцията участниците имаха възможност да изберат темата, с която да завършат своето участие. Част от тях изследваха стратегиите за създаване на устойчиво лидерство в организацията. Други избраха да поработят върху уменията си за подготвяне и представяне на ефективни презентации в онлайн и хибридна среда. Трети се впуснаха в опознаване на нов начин да направят своите срещи, обучения, събития и работни разговори по-ефективни - чрез рисуване.

Българска асоциация за управление на хора е създадена през 2000 година и в момента в нея членуват над 850 индивидуални и корпоративни членове, работещи в сферата на управлението и развитието на човешкия капитал, от различни компании, отрасли и индустрии.
Какви са дилемите, които лидерите в организациите, изправени пред променените условия за работа и очаквания на хората, трябва да решават и как да се грижим за хората в новата реалност и да отговаряме на техните потребности. Това бяха част от темите във фокуса на пролетната конференция на Българската асоциация за управление на хора (БАУХ). Събитието се проведе на живо след двегодишен онлайн формат и под наслов "reConnect: Yourself, Your Team, Your Organization". От 9 до 11 юни 2022 г. в Слънчев бряг над 250 професионалисти в областта на човешките ресурси в различни компании обменяха опит, идеи, споделяха проекти, обсъждаха казуси и търсиха решения заедно.
"Дестилирахме много от натрупаните емоции, не тръгнахме да изтупваме от нафталина стари практики, защото знаем, че вече старото не ни върши работа. Искаме да дадем път и да прегърнем новото, това, което ни обогатява", заяви Детелина Смилкова, председател на управителния съвет на БАУХ. "През тези две години на крайности видяхме много примери за подражание, но и много примери, които искахме да загърбим и така да се разграничим. Хубавото е, че осъзнахме тези две неща и сме тук, за да споделим опит, пък и защо да не се похвалим", допълни още тя.