Карго дрон компанията "Дронамикс" назначава Тим Мартин за главен търговски директор и член на изпълнителния екип. Мартин ще поеме ролята от 1 април, като се присъединява в момент на подготовка на търговската дейност на фирмата в Европа и предстоящо разширение до други географски региони след приключването на настоящата програма за тестови полети.
Тим Мартин има близо три десетилетия мениджърски опит в глобални вериги за доставки и в логистичния сектор. Опитът му в областта на пазарното развитие и стратегическите продажби обхваща големи логистични компании, включително DHL Express, където е отговарял за стратегията и развитието на глобалните продажби за DHL Global Forwarding, UPS и TNT. Той има и дългогодишен опит в ускоряването на продажбите на глобални организации в Европа, Близкия изток и Азия.

"Като първата в света карго дрон авиокомпания нашият бизнес модел се отличава от всички останали на пазара - ние продаваме капацитет, а не самолети. Експертните познания на Тим, както и обширният му международен и културен опит ще бъдат много ценно предимство и ще ни помогнат да осъществим пазарната си стратегия и подготовката към разгръщане на дейността ни по-късно тази година", заяви Свилен Рангелов, съосновател и изпълнителен директор на "Дронамикс".
Последно Мартин е заемал позицията главен оперативен директор на Kuoni Tumlare, а преди това е бил старши вицепрезидент "Маркетинг и продажби" за Азиатско-Тихоокеанския регион в DHL Global Forwarding.
Карго дрон компанията "Дронамикс" назначава Тим Мартин за главен търговски директор и член на изпълнителния екип. Мартин ще поеме ролята от 1 април, като се присъединява в момент на подготовка на търговската дейност на фирмата в Европа и предстоящо разширение до други географски региони след приключването на настоящата програма за тестови полети.
Тим Мартин има близо три десетилетия мениджърски опит в глобални вериги за доставки и в логистичния сектор. Опитът му в областта на пазарното развитие и стратегическите продажби обхваща големи логистични компании, включително DHL Express, където е отговарял за стратегията и развитието на глобалните продажби за DHL Global Forwarding, UPS и TNT. Той има и дългогодишен опит в ускоряването на продажбите на глобални организации в Европа, Близкия изток и Азия.
