Computerworld.bg
Computer World

SAP подобряват CX Suite и оптимизират потребителското изживяване

215 прочитания

Computerworld.bg

© Computer World


SAP представиха нови функции за своя SAP C/4HANA пакет от водещи решения за клиентско изживяване (CX), за да помогнат на бизнеса и организациите да изградят по-персонализирани отношения. Най-новите облачни разработки позволяват надеждни, персонализирани взаимодействия с клиенти; ефективно обучение за екипите по продажби и връзки с клиентите; както и подобряване на комуникацията между служителите и партньорите.

„Време е да разрушим силозите, които създават пропуски тогава, когато компаниите вярват, че осигуряват по-добро изживяване, отколкото техните клиенти получават“, заяви Алекс Ацбергер, президент на SAP Customer Experience, и добави: "Ние продължаваме да добавяме нови функции към SAP C/4HANA и заедно с възможностите на Qualtrics можем да помогне на компаниите да елиминират тези пропуски и да бъдат успешни в Икономиката на изживяването."

SAP C/4HANA Foundation подобрява изживяването на разработчиците

SAP обяви наличието на SAP C/4HANA Foundation, която позволява на системните администратори и разработчици да внедряват облачни решения от SAP удобно и бързо. SAP C/4HANA Foundation се внедрява автоматично и безплатно за всички клиенти на SAP C/4HANA и съдържа кабина като единична входна точка за администраторите и разработчиците, за да видят внедрените решения и заявените приложения; конзола за удостоверяване на нови потребители и управление на потребителски разрешения; опции за разширяемост на SAP Cloud Platform Extension Factory и проект “Kyma”, които предоставят на администраторите и разработчиците средства за справяне с предизвикателствата на фрагментираната ИТ инфраструктура.

SAP представи за пръв път планове за платформа за клиентски данни на корпоративно ниво

На база на основните услуги от портфолиото на SAP Client Data Cloud и SAP Marketing Cloud, компанията планира да развие и допълни тези решения, за да предостави корпоративна платформа за данни на клиентите. Платформата за данни на клиента първоначално ще включва осигуряване на основни възможности, които обединяват първични клиентски данни от онлайн и офлайн източници в централизирано хранилище; подобряване на качеството на данните и анализиране на самоличността на клиента в един единствен, обогатен потребителски профил; незабавно достъпни данни за свързани SAP и не-SAP приложения за активиране в реално време.

Облак за обучение за SAP Litmos за по-добро лично изживяване

Облак за обучение за решението SAP Litmos е най-новото попълнение в портфолиото на SAP Customer Experience, предлагащо целенасочено, непрекъснато обучение, което да даде на хората знания и умения, от които се нуждаят, за да работят възможно най-ефективно. Той включва вградена библиотека от отличено с награди обучително съдържание, предназначено за овладяване на услуги, свързани с продажбите и обслужването на клиенти. С нарастващ брой от над 15 милиона потребители, клиентите все повече оценяват стойността на обучението за изграждане на ангажирана, информирана, динамична работна сила за повишаване на удовлетвореността и лоялността на клиентите.

Ruum от SAP за по-добро изживяване при колаборация

Интегрирането на решението Ruum от SAP – софтуер за управление на проекти като услуга (SaaS), ще подобри сътрудничеството и ефективността за потребителите на SAP Marketing Cloud, SAP Commerce Cloud, SAP Service Cloud и SAP портфолиото за продажби в облака. Ruum помага на потребителите на SAP C/4HANA да преодолеят организационните силози, да управляват по-ефективно работата по проекти и да намалят разходите, като отделят по-малко време за административни задачи и премахват необходимостта членовете на екипа да прескачат между различни програми или системи. Ruum е компания, която произхожда от SAP.iO Venture Studio, вътрешна инкубационна програма, управлявана от SAP.iO.

SAP въвежда и нови функции за SAP Marketing Cloud решенията, предоставяйки на маркетолозите по-големи възможности за прецизност и таргетиране с цел подобряване на резултатите от работата на пакета решения. Съоръжени с тези функционалности, маркетолозите могат да преценят по-добре ангажираността с марката, да анализират подробностите, свързани с клиентите, и автоматично да създават целеви групи въз основа на индивидуално съгласие и предпочитания.

SAP представиха нови функции за своя SAP C/4HANA пакет от водещи решения за клиентско изживяване (CX), за да помогнат на бизнеса и организациите да изградят по-персонализирани отношения. Най-новите облачни разработки позволяват надеждни, персонализирани взаимодействия с клиенти; ефективно обучение за екипите по продажби и връзки с клиентите; както и подобряване на комуникацията между служителите и партньорите.

„Време е да разрушим силозите, които създават пропуски тогава, когато компаниите вярват, че осигуряват по-добро изживяване, отколкото техните клиенти получават“, заяви Алекс Ацбергер, президент на SAP Customer Experience, и добави: "Ние продължаваме да добавяме нови функции към SAP C/4HANA и заедно с възможностите на Qualtrics можем да помогне на компаниите да елиминират тези пропуски и да бъдат успешни в Икономиката на изживяването."

SAP C/4HANA Foundation подобрява изживяването на разработчиците

SAP обяви наличието на SAP C/4HANA Foundation, която позволява на системните администратори и разработчици да внедряват облачни решения от SAP удобно и бързо. SAP C/4HANA Foundation се внедрява автоматично и безплатно за всички клиенти на SAP C/4HANA и съдържа кабина като единична входна точка за администраторите и разработчиците, за да видят внедрените решения и заявените приложения; конзола за удостоверяване на нови потребители и управление на потребителски разрешения; опции за разширяемост на SAP Cloud Platform Extension Factory и проект “Kyma”, които предоставят на администраторите и разработчиците средства за справяне с предизвикателствата на фрагментираната ИТ инфраструктура.

SAP представи за пръв път планове за платформа за клиентски данни на корпоративно ниво

На база на основните услуги от портфолиото на SAP Client Data Cloud и SAP Marketing Cloud, компанията планира да развие и допълни тези решения, за да предостави корпоративна платформа за данни на клиентите. Платформата за данни на клиента първоначално ще включва осигуряване на основни възможности, които обединяват първични клиентски данни от онлайн и офлайн източници в централизирано хранилище; подобряване на качеството на данните и анализиране на самоличността на клиента в един единствен, обогатен потребителски профил; незабавно достъпни данни за свързани SAP и не-SAP приложения за активиране в реално време.

Облак за обучение за SAP Litmos за по-добро лично изживяване

Облак за обучение за решението SAP Litmos е най-новото попълнение в портфолиото на SAP Customer Experience, предлагащо целенасочено, непрекъснато обучение, което да даде на хората знания и умения, от които се нуждаят, за да работят възможно най-ефективно. Той включва вградена библиотека от отличено с награди обучително съдържание, предназначено за овладяване на услуги, свързани с продажбите и обслужването на клиенти. С нарастващ брой от над 15 милиона потребители, клиентите все повече оценяват стойността на обучението за изграждане на ангажирана, информирана, динамична работна сила за повишаване на удовлетвореността и лоялността на клиентите.

Ruum от SAP за по-добро изживяване при колаборация

Интегрирането на решението Ruum от SAP – софтуер за управление на проекти като услуга (SaaS), ще подобри сътрудничеството и ефективността за потребителите на SAP Marketing Cloud, SAP Commerce Cloud, SAP Service Cloud и SAP портфолиото за продажби в облака. Ruum помага на потребителите на SAP C/4HANA да преодолеят организационните силози, да управляват по-ефективно работата по проекти и да намалят разходите, като отделят по-малко време за административни задачи и премахват необходимостта членовете на екипа да прескачат между различни програми или системи. Ruum е компания, която произхожда от SAP.iO Venture Studio, вътрешна инкубационна програма, управлявана от SAP.iO.

SAP въвежда и нови функции за SAP Marketing Cloud решенията, предоставяйки на маркетолозите по-големи възможности за прецизност и таргетиране с цел подобряване на резултатите от работата на пакета решения. Съоръжени с тези функционалности, маркетолозите могат да преценят по-добре ангажираността с марката, да анализират подробностите, свързани с клиентите, и автоматично да създават целеви групи въз основа на индивидуално съгласие и предпочитания.

Споразумението между съдружниците на стартъпа създава яснота в отношенията им
Съдържание за Адвокатско дружество "Динова, Русев и съдружници"
Tobel - управление на територията в умния град
Съдържание от Mapex

Най-новото

Apple представи AR шлем - Vision Pro

Apple представи AR шлем - Vision Pro

  • 0
  • 71






Apple Reality идва през декември?

Apple Reality идва през декември?

  • 0
  • 159


5% от съкращенията в САЩ за заради изкуствен интелект

5% от съкращенията в САЩ за заради изкуствен интелект

  • 0
  • 190

Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК