Microsoft и Salesforce разширяват стратегическото си партньорство

Иван Гайдаров
324 прочитания

Microsoft Corp. и Salesforce обявиха наскоро планове за разширяване на стратегическото си партньорство с цел да подпомогнат клиентите си да посрещнат растящите нужди на бизнеса им и да стимулират екипната продуктивност. Salesforce обяви Microsoft Azure за свой доставчик на публични облачни услуги за маркетинг платформата Salesforce Marketing Cloud. Освен това Salesforce ще изгради нова интеграция, която ще свързва нейния софтуер за автоматизация на продажбите Sales Cloud и софтуера ѝ за потребителско обслужване Service Cloud с платформата за комуникация в реално време и работа в екип Microsoft Teams.

"В Salesforce сме постоянно фокусирани върху изграждането на доверие и успехи за нашите клиенти", коментират Марк Бениоф и Кийт Блок, главни изпълнителни директори на Salesforce, и добавят: "Радваме сме да разширим партньорството си с Microsoft и да съчетаем заедно водещия софтуер за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM) с облачната платформа на Microsoft – Azure, и Teams, за да удовлетворим потребителите".

"В свят, в който всяка компания става дигитална компания, ние искаме да дадем възможност на всеки клиент и партньор да изгради опит в нашите водещи платформи", посочва от своя страна главният изпълнителен директор на Microsoft Сатя Надела. "Като съчетаваме силните страни на Azure и Microsoft Teams със Salesforce, целим да помогнем на компаниите да се възползват от предимствата на Microsoft Cloud, за да обслужват клиентите си по-добре", добавя той.

Пренасяйки работата на своя Marketing Cloud на Azure, Salesforce се присъединява към над 95% от компаниите от списъка "Fortune 500" и се възползва от инфраструктурата на Azure, предлагаща по-голямо глобално покритие от всеки друг облачен доставчик. Това ще намали времето за приспособяване на клиентите и ще им даде възможност да се разширят по-бързо в световен мащаб, както и ще им помогне да отговорят на местните изисквания за сигурност на личните данни, поверителност и регулаторна съвместимост.

Продажбите и обслужването на клиенти са функции, ориентирани към комуникацията и работата в екип. Много компании активно използват както Salesforce CRM, така и Microsoft Teams. Като част от това споразумение Salesforce ще изгради нова интеграция, която дава на потребителите възможността да търсят, разглеждат и споделят записи от Salesforce директно в Teams. Тя ще бъде налична в края на 2020 г.

Промените ще бъдат изградени върху съществуващи решения, които дават възможност на общите клиенти да бъдат по-продуктивни. Включително на стотиците хиляди активни потребители месечно, които използват интеграцията на Salesforce с Microsoft Outlook, за да създават съдържание, общуват и работят заедно в екип.

Microsoft Corp. и Salesforce обявиха наскоро планове за разширяване на стратегическото си партньорство с цел да подпомогнат клиентите си да посрещнат растящите нужди на бизнеса им и да стимулират екипната продуктивност. Salesforce обяви Microsoft Azure за свой доставчик на публични облачни услуги за маркетинг платформата Salesforce Marketing Cloud. Освен това Salesforce ще изгради нова интеграция, която ще свързва нейния софтуер за автоматизация на продажбите Sales Cloud и софтуера ѝ за потребителско обслужване Service Cloud с платформата за комуникация в реално време и работа в екип Microsoft Teams.

"В Salesforce сме постоянно фокусирани върху изграждането на доверие и успехи за нашите клиенти", коментират Марк Бениоф и Кийт Блок, главни изпълнителни директори на Salesforce, и добавят: "Радваме сме да разширим партньорството си с Microsoft и да съчетаем заедно водещия софтуер за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM) с облачната платформа на Microsoft – Azure, и Teams, за да удовлетворим потребителите".

Споразумението между съдружниците на стартъпа създава яснота в отношенията им
Съдържание за Адвокатско дружество "Динова, Русев и съдружници"
Tobel - управление на територията в умния град
Съдържание от Mapex

Най-новото








84% от компаниите - жертва на кибератаки

84% от компаниите - жертва на кибератаки

  • 0
  • 171


Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК