От април 2020 партньорите на АЛСО (ALSO) България могат да ползват ALSO Cloud Marketplace за да предлагат ИТ решения като услуга. Платформата позволява на фирмите да установят свой собствен магазин (marketplace), където могат да дефинират услугите и административните функции за техните клиенти.
От АЛСО поясняват, че моделът позволява бързото навлизане в облачния бизнес. Налице е и функция, чрез която услугите се предлагат със собствената марка на партньора
Cloud Marketplace предоставя всички функционалности за фактуриране, мониторинг, сигурност, както и конфигурация на клиентски работни места. Модерното ИТ работно място или "седалка" включва крайното устройство (като лаптоп), повечето от Office 365 софтуера, както и клиентски решения за бекъп и сигурност, като всичко това се управлява през платформата, поясняват от АЛСО.
"Чрез нашите системи за извличане на данни и анализи ние знаем данните за използването на седалките, което означава, че знаем точно кога софтуер или хардуер може да се използва и кой не се използва изобщо, допълват отще от компанията. Това ни дава възможност да оптимизираме използването за крайни клиенти."
Cloud Marketplace се предлага на партньори от 2015 г., но вътрешно в АЛСО платформата работи от 2012 г. На интервали от две седмици се разглеждат исканията, предложенията, събрани в потребителски групи, които след обратна връзка се превръщат в нови функционалности. Според АЛСО така екипът на разработчиците гарантира, че фокусът винаги е върху най-важните неща.
Marketplace предлага възможност на дистрибуторите да организират по различни отдели клиентите си. Според компанията това помага за фактурирането, тъй като разходите могат да бъдат директно да достигат до съответния отдел. Налице е възможност за проследяване до индивидуален потребител, което може да спестява работа на ръка.
От април 2020 партньорите на АЛСО (ALSO) България могат да ползват ALSO Cloud Marketplace за да предлагат ИТ решения като услуга. Платформата позволява на фирмите да установят свой собствен магазин (marketplace), където могат да дефинират услугите и административните функции за техните клиенти.
От АЛСО поясняват, че моделът позволява бързото навлизане в облачния бизнес. Налице е и функция, чрез която услугите се предлагат със собствената марка на партньора