БЧК и Vivacom с телефонна линия за подкрепа в условията на пандемия

БЧК и Vivacom с телефонна линия за подкрепа в условията на пандемия

Александър Главчев
293 прочитания

Старт на безплатна национална телефонна линия за предоставяне на психологическа подкрепа и актуална информация, свързана с COVID-19 обявиха от Българския червен кръст (БЧК) и Vivacom.

На телефон 0800 11 466 гражданите ще могат да се свържат безплатно и конфиденциално с консултанти на БЧК. Те ще предоставят възможност за връзка с квалифициран психолог и информация относно дейностите на организацията и актуалните противоепидемични мерки. Технологичната подкрепа от страна Vivacom е в рамките на участието на компанията в Партньорска мрежа за благотворителност на БЧК.

"Задачата ни като организация е да достигнем до възможно най-много засегнати от пандемията граждани. Контактният център в Пловдив е още един начин, по който по-лесно ще постигнем тази цел, и за нас е огромна радост да обявим началото на неговата дейност, сподели председателят на БЧК акад. Христо Григоров. Вярваме в професионализма и богатия опит на консултантите си и призоваваме всеки, който има нужда да сподели безпокойството си, да ни потърси."

"Vivacom продължава да следва своята политика от началото на пандемията и да предоставя навременна подкрепа за подпомагане на обществото в условията на продължаваща здравна криза, каза Веселка Вуткова, директор "Корпоративни комуникации" в компанията. Убедени сме, че горещата телефонна линия ще допринесе за намаляване на стреса от пандемията."

Информационната линия ще функционира към Контактния център за подкрепа на населението във връзка с последиците от пандемията в Секретариата на Областния съвет на БЧК-Пловдив. Създаването на центъра е част от програмата на БЧК "Дейности в отговор на COVID-19", финансирана от Американската агенция за международно развитие (USAID) и подкрепена от Международната Федерация на дружествата на Червения кръст и Червения полумесец. Това е поредната стъпка на организацията за подпомагане на българското население за справяне със стреса и последиците от пандемията от COVID-19.

На уебсайта на Българския Червен кръст може да бъде открит и национален чат за първа психологическа помощ, от който могат да се възползват всички граждани.

Старт на безплатна национална телефонна линия за предоставяне на психологическа подкрепа и актуална информация, свързана с COVID-19 обявиха от Българския червен кръст (БЧК) и Vivacom.

На телефон 0800 11 466 гражданите ще могат да се свържат безплатно и конфиденциално с консултанти на БЧК. Те ще предоставят възможност за връзка с квалифициран психолог и информация относно дейностите на организацията и актуалните противоепидемични мерки. Технологичната подкрепа от страна Vivacom е в рамките на участието на компанията в Партньорска мрежа за благотворителност на БЧК.

Най-новото




"Алтерко" ще разработва персонализиран Shelly чип

"Алтерко" ще разработва персонализиран Shelly чип

  • 0
  • 74






Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК