Теленор стартира мащабна информационна кампания за 5G

Компанията представи специална уеб секция, на която потребителите ще открият отговори на всички най-често задавани въпроси, свързани с новата технология

Иван Гайдаров

Теленор България обяви старта на мащабна информационна и обучителна кампания за новата мобилна технология 5G. Кампанията цели да представи 5G на крайните потребители в детайл и да отговори на всички важни въпроси, свързани с петото поколение клетъчна мрежа.

За целта компанията създава специална уеб секция, достъпна на www.telenor.bg/5G, където потребителите могат да намерят отговори на въпроси като какво е 5G, как се внедрява, какви са предимствата и какви са необходимите условия за нейното използване.

В специално създадения Център за знания (Knowledge Hub) телекомът ще публикува актуални информационни и обучителни материали под формата на статии, видео презентации и мнения от експерти. Освен това, операторът стартира и активна комуникация с потребителите на тема 5G. Всички клиенти могат да задават своите въпроси, свързани с 5G, на имейл адрес [email protected] или на официалните профили на Теленор във Facebook и Тwitter, като телекомът се ангажира да отговаря на въпросите в най-кратки срокове.

"В Теленор осъзнаваме важната роля, която мобилните оператори имат в развитието на технологичния свят и иновациите. Петото поколение мрежа ще бъде катализатор на редица икономически и обществени процеси и ние искаме потребителите да са част от този процес. Именно заради това вярваме, че кампанията ни е нужна и актуална и ще допринесе за въвеждането на 5G в България по устойчив, разбираем и ориентиран към крайния клиент начин", казва Богдан Узелац, главен търговски директор на Теленор България.

Официалният търговски старт на 5G мрежата на Теленор е на 10 юни. До лятото компанията ще покрие големите градове и основните морски курорти, като ще продължи да разширява 5G покритието, добавяйки нови локации. Целта на телекома е до средата на 2022 г. да се утвърди като лидер по отношение на покритие на 5G мрежата и качество на клиентското изживяване.

Този месец Теленор спечели за четвърти пореден път сертификат за качество на мрежата Best in Test от международната независима консултантска компания umlaut.

Теленор България обяви старта на мащабна информационна и обучителна кампания за новата мобилна технология 5G. Кампанията цели да представи 5G на крайните потребители в детайл и да отговори на всички важни въпроси, свързани с петото поколение клетъчна мрежа.

За целта компанията създава специална уеб секция, достъпна на www.telenor.bg/5G, където потребителите могат да намерят отговори на въпроси като какво е 5G, как се внедрява, какви са предимствата и какви са необходимите условия за нейното използване.

Най-новото








Дали 2023 ще бъде годината на стартъпите в инфраструктурата

Дали 2023 ще бъде годината на стартъпите в инфраструктурата

  • 0


Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК