"Нетера" пусна нова функционалност към услугата Hands-on-site

Клиентите на SDC "Столник" вече и с отдалечен достъп до сървърите си

Иван Гайдаров

Клиентите на "Нетера", които имат свои сървъри в дейта центъра SDC "Столник", ще могат да се възползват от нова функционалност за отдалечен достъп до техниката си по интернет. Връзката се случва по технология, наречена KVM-Over-IP суич. Тя дава на клиента същия достъп както ако се намира на място в SDC "Столник" и е включил монитор, клавиатура и мишка към машината си.

SDC "Столник" се намира на 20 минути с кола от летище София. Вместо да пътуват дотам, клиентите вече могат от разстояние да правят различни настройки или технически манипулации по сървърите и оборудването.

Как се случва това?

1. Чрез имейл или телефонно обаждане клиентът пуска заявка до центъра за наблюдение на мрежата (NOC) със заявка за включване на кабелен суич към своя сървър.

2. Инженер в SDC "Столник" включва суича към съответния клиентски сървър и осигурява отдалечен достъп по интернет.

3. Клиентът получава потребителско име и парола за отдалечен достъп, чрез които се свързва към сървъра си и може лично да управлява желаните настройки.

По-рано през годината за първи път в България "Нетера" предложи услугата Hands-on-site с опция за директно излъчване. Към момента клиенти на нейните дейта център услуги всекидневно чрез жива връзка обясняват на инженер от компанията какво точно искат да се направи, а след това проследяват на видео, че инструкциите им се изпълняват точно и качествено. Чрез добавената нова функционалност те вече могат и сами да извършват желаните технически манипулации по машините си бързо, лесно и сигурно.

Клиентите на "Нетера", които имат свои сървъри в дейта центъра SDC "Столник", ще могат да се възползват от нова функционалност за отдалечен достъп до техниката си по интернет. Връзката се случва по технология, наречена KVM-Over-IP суич. Тя дава на клиента същия достъп както ако се намира на място в SDC "Столник" и е включил монитор, клавиатура и мишка към машината си.

SDC "Столник" се намира на 20 минути с кола от летище София. Вместо да пътуват дотам, клиентите вече могат от разстояние да правят различни настройки или технически манипулации по сървърите и оборудването.

Привличането и задържането на хора остава проблем за стартъпите
Съдържание за Адвокатско дружество "Динова, Русев и съдружници"

Най-новото










Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК