Нова облачна услуга на A1 подобрява мобилната комуникация на фирмите

Услугата представлява комплексно решение за телефония за малки и средни предприятия

Владимир Владков

Нова облачна услуга на A1, наречена A1 Cloud PBX, ще осигури на бизнес организациите подобряване на комуникацията на компаниите с техните клиенти и партньори, както и вътрешно, между служителите.

Решението съчетава софтуерно базирана телефонна централа, разположена в център за данни на А1, IP телефонни апарати от различен клас и приложение за разговори от мобилен телефон или компютър.

"Към услугата бизнес организациите могат да използват и пакетни предложения с включени минути за разговори към различни дестинации, както и инсталация, конфигурация и поддръжка от страна на инженери на А1. Чрез ползването на A1 Cloud PBX се предоставя модерна телефонна услуга не само в офиса, но и при дистанционна и хибридна работна среда", обясняват от телекомуникационната компания.

Услугата представлява комплексно решение за телефония за малки и средни предприятия, и за големи компании и фирми, предлагащи Call Center услуги, чиято дейност изисква да са непрекъснато на разположение на своите клиенти. Така дори и техните служители да са мобилни и да работят дистанционно или в хибриден модел, те ще са на разположение да отговорят на всички входящи обаждания.

Обажданията могат да се приемат на най-удобното за потребителя устройство в конкретния момент от деня и да се трансферират след това на друго. По този начин той няма да пропусне някое обаждане, а всяко входящо повикване ще достигне до подходящия човек от екипа. То може да бъде поето и от заместник на отсъстващ служител.

С Cloud Call Centre функционалностите към A1 Cloud PBX операторите и супервайзорите в контактните центрове разполагат с интерфейс, където се визуализират всички важни за работата им данни като чакащите в опашка обаждания, времето на изчакване, активните оператори, статистически данни за обработени обаждания и техния статус. От своя страна супервайзорите имат възможност да слушат разговорите в реално време и да се намесват при необходимост.

Услугата дава възможност за запис и съхранение на всички телефонни разговори в център за данни на А1 за толкова време, колкото е необходимо, като клиентът може да изтегли тези записи и да ги съхранява в негова среда. Така бизнес организациите постигат съответствие с регулаторни изисквания, както и могат да проследяват хронологията на комуникацията с техни клиенти и контрагенти.

Сред функционалностите в услугата са ограничаване на изходящите обаждания по различни критерии, автоматично гласово меню IVR на няколко нива, Hunt Groups (които позволяват интелигентно насочване на входящите обаждания към няколко различни потребители), създаване на "черен" и "бял" списък с телефонни номера, включващи предефинирани забранени или разрешени за прозвъняване дестинации. Те разполагат също с възможност за извличане на статистики за проведените разговори, музика при изчакване, fax-to-mail и много други, които осигуряват ефективна комуникация и контрол на употребата на телефоните.

Нова облачна услуга на A1, наречена A1 Cloud PBX, ще осигури на бизнес организациите подобряване на комуникацията на компаниите с техните клиенти и партньори, както и вътрешно, между служителите.

Решението съчетава софтуерно базирана телефонна централа, разположена в център за данни на А1, IP телефонни апарати от различен клас и приложение за разговори от мобилен телефон или компютър.

Привличането и задържането на хора остава проблем за стартъпите
Съдържание за Адвокатско дружество "Динова, Русев и съдружници"

Най-новото










Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК