Представители на осем сектора в икономиката участваха с проекти в тазгодишните награди Digitalk&A1 Awards. Имената на печелившите станаха ясни на 30 март на специална церемония, която се проведе в "София Тех Парк".
Най-голям брой кандидати излъчи банковият, финансов и застрахователен сектор. Решения на базата на отвореното банкиране, дигитализиране на отделни процеси и цялостна трансформация са сред реализираните през миналата година проекти. Като цяло преобладаваха проектите, имащи за цел повишаване на потребителската удовлетвореност и въвеждане на повече улеснения и удобства за клиентите. Активност имаше и от сегмента на търговията. Очевидно през месеците на пандемията навиците на клиентите се насочиха към омниканално пазаруване и електронна търговия. Затова за търговците на дребно беше съществено да изградят устойчиви взаимоотношения с клиентите си, създавайки силна марка и предлагайки по-завладяващо клиентско изживяване, базирано на дигитализацията.Дигитализация на процесите, подобрено клиентско изживяване и намаляване на изхвърлената храна - тези три тенденции бележат проектите в областта на туризма и ресторантьорството, които мериха сили в Digitalk&A1 Awards '23. Компаниите от сектор здравеопазване пък се ориентираха към създаването на решения за самопомощ, насочени към откриване и разчитане на първите симптоми на промяна в менталното здраве.
Кои са останалите сектори и какви тенденции очертаха проектите на 2022 година по сегмент четете в новия тематичен доклад на Digitalk, който може да намерите в библиотеките на Digitalk.bg и "Капитал".
Представители на осем сектора в икономиката участваха с проекти в тазгодишните награди Digitalk&A1 Awards. Имената на печелившите станаха ясни на 30 март на специална церемония, която се проведе в "София Тех Парк".
Най-голям брой кандидати излъчи банковият, финансов и застрахователен сектор. Решения на базата на отвореното банкиране, дигитализиране на отделни процеси и цялостна трансформация са сред реализираните през миналата година проекти. Като цяло преобладаваха проектите, имащи за цел повишаване на потребителската удовлетвореност и въвеждане на повече улеснения и удобства за клиентите.