[Подкаст] Изкуственият интелект е тук. Край на досадната работа

В новия епизод гостува Павлин Добрев, директор в Bosch Digital

В новия епизод гостува Павлин Добрев, директор в Bosch Digital

Майя Бойчева-Манолчева

В този епизод на подкаста Digitalks гостува Павлин Добрев, директор в Bosch Digital. С него разговаряме за това как изкуственият интелект може да помогне при обучението и работата на служителите."Изкуственият интелект разчита много на събиране на голямо количество данни и именно затова може да играе ключова роля в подобрението на уменията на служителите. Може да се окаже, че изкуственият интелект знае много повече за нас от който и да е човек", обясни Павлин Добрев. AI анализара силните и слабите страни и може да изготвя персонализирани програми за обучение с индивидуално насочени уроци и ресурси, като персонализацията е не само спрямо това, от което има нужда служителят, но и спрямо начина му на учене, темпа и т.н. В резултат - много по-бързо могат да се усвояват специфични знания и умения.

"Изкуственият интелект може да се използва за автоматизиране на рутинни задачи - обработка на данни, отговаряне на въпроси на клиенти, управление на стокови наличности. Така служителите могат да се съсредоточат върху по-креативните и стратегически задачи", коментира още той. По думите му изкуственият интелект не е предназначен да замени хората, а по-скоро да им помогне да постигат по-добри резултати.

И още:

  • Кои са предимствата и кои недостатъците на AI и защо трябва да ползваме изкуствен интелект с едно наум?
  • Как Bosch Digital използва AI?
  • Как служителите могат да бъдат убедени да използват изкуствен интелект?

Подкастът Digitalks, наследник на ICTalks, може да се гледа в YouTube и да се слуша в Soundcloud, Spotify, iTunes и Google Podcasts.

В този епизод на подкаста Digitalks гостува Павлин Добрев, директор в Bosch Digital. С него разговаряме за това как изкуственият интелект може да помогне при обучението и работата на служителите."Изкуственият интелект разчита много на събиране на голямо количество данни и именно затова може да играе ключова роля в подобрението на уменията на служителите. Може да се окаже, че изкуственият интелект знае много повече за нас от който и да е човек", обясни Павлин Добрев. AI анализара силните и слабите страни и може да изготвя персонализирани програми за обучение с индивидуално насочени уроци и ресурси, като персонализацията е не само спрямо това, от което има нужда служителят, но и спрямо начина му на учене, темпа и т.н. В резултат - много по-бързо могат да се усвояват специфични знания и умения.

"Изкуственият интелект може да се използва за автоматизиране на рутинни задачи - обработка на данни, отговаряне на въпроси на клиенти, управление на стокови наличности. Така служителите могат да се съсредоточат върху по-креативните и стратегически задачи", коментира още той. По думите му изкуственият интелект не е предназначен да замени хората, а по-скоро да им помогне да постигат по-добри резултати.

Най-новото


Пощите ще доставят електронни и телемедицински услуги

Пощите ще доставят електронни и телемедицински услуги

  • 0





AMD Zen 5 обещава 15% повече производителност

AMD Zen 5 обещава 15% повече производителност

  • 0



Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК