Акциите на Nike Inc. нараснаха с над 5% в разширената сесия във вторник, след като производителят на спортна екипировка отчете финансовите си резултати за третото фискално тримесечие. Те надхвърлиха очакванията на Уолстрийт, което се дължи на ръст на дигиталните продажби на компанията с цели 36%. Nike обяви печалба от 847 милиона долара, или 53 цента на акция, през тримесечието, в сравнение с 1,1 милиарда долара, или 68 цента на акция, през същото тримесечие на миналата година.
Приходите на Nike са нараснали с 5% на годишна база и достигат 10,1 милиарда долара, благодарение също така на 13% ръст на Nike Direct и силен растеж на няколко пазара, включително Северна Америка, което компенсира въздействието на COVID-19 върху бизнеса на производителя в Китай.
"В изключително динамичната ситуация, силните резултати на Nike свидетелстват за нашите дълбоки потребителски връзки, добрите ни продуктови иновации и гъвкавите ни глобални екипи", казва в изявление главният изпълнителен директор Джон Донахю и добавя: "Тъй като започваме да виждаме възстановяване на пазара в Китай, никой не е по-добре подготвен от Nike да се ориентира в настоящия климат."
От Nike заявяват, че материалните запаси на компанията възлизат на 5,8 милиарда долара, което е със 7% повече в сравнение със същия период на предходната година.
Акциите на Nike Inc. нараснаха с над 5% в разширената сесия във вторник, след като производителят на спортна екипировка отчете финансовите си резултати за третото фискално тримесечие. Те надхвърлиха очакванията на Уолстрийт, което се дължи на ръст на дигиталните продажби на компанията с цели 36%. Nike обяви печалба от 847 милиона долара, или 53 цента на акция, през тримесечието, в сравнение с 1,1 милиарда долара, или 68 цента на акция, през същото тримесечие на миналата година.
Приходите на Nike са нараснали с 5% на годишна база и достигат 10,1 милиарда долара, благодарение също така на 13% ръст на Nike Direct и силен растеж на няколко пазара, включително Северна Америка, което компенсира въздействието на COVID-19 върху бизнеса на производителя в Китай.